Bij het kinderkleding merk Z8 doen ze de site altijd ombouwen naar een hele simpele versie voor de sale. Die doen regelmatig sale en dan gaan al die moeders helemaal los. Alles is dan ook binnen een uur uitverkocht. Wat dat betreft kan Dochorse daar iets van leren
LauraO
Geplaatst: 25-08-17 13:35
Bij mij wel een werkende site, maar het lukt nog niet om de bestelling af te ronden Wil zo graag nog kogelbeschermers bij mijn set
Dany94
Geplaatst: 25-08-17 13:36
Eindelijk 2 in winkelmand en dsn toch site er weer uit.. ik houd ermee op haha
Anoniem
Geplaatst: 25-08-17 13:36
Haha Abercrombie dat klopt! Daar heb ik weleens gewinkeld voor de kids maar niet in de uitverkoop want dat is helemaal niks.
Abercrombie
Geplaatst: 25-08-17 13:39
LauraO schreef:
Bij mij wel een werkende site, maar het lukt nog niet om de bestelling af te ronden Wil zo graag nog kogelbeschermers bij mijn set
Bij mij blijft bij het afronden dat dingetje rond draaien dat hij de winkelmand wil laden
Nou ik heb eindelijk toch het goede betaald en nu een positieve bevestiging.
Anoniem
Geplaatst: 25-08-17 13:47
Abercrombie schreef:
Ai ai dat gaat helemaal mis ben ik bang Nu moet ik zeggen dat Dochorse alles altijd wel netjes oplost. Maar nu zijn ze misschien iets wat overspannen
Ben er ook bang voor, zag dat de navy nu ook is uitverkocht.. De rest is er nog wel maar 't ging me voornamelijk om de navy. Zal je altijd zien hè hahaha. Maar misschien valt 't wel mee, moet 't gewoon afwachten. Na mijn afronden van de betaling, kreeg ik wel gelijk deze 2 mailtjes..
Maar dus nog geen orderbevestiging.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-17 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt
LauraO
Geplaatst: 25-08-17 13:48
Yvank_ schreef:
Nou ik heb eindelijk toch het goede betaald en nu een positieve bevestiging.
Ik heb in de opmerkingen gezet dat als van het dressuurdekje de gevraagde kleur niet meer beschikbaar is, ze maar een andere kleur moeten opsturen. Ik moet een dressuurdekje hebben want mn zadel is geleverd voor mn andere paard en ik heb geen dekje.
Anoniem
Geplaatst: 25-08-17 13:54
Ik kreeg zojuist een pb dat ze mijn order hebben ontvangen en hem gaan versturen. Dat het kan, dat mijn bevestiging later nog kan komen door de drukte. Haha dus ik hoop/denk dat ik er van uit mag gaan, dat t toch goed komt
Iedereen die nog moet bestellen, veel succes! Hoop dat het voor jullie ook mag lukken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-17 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt