De ultieme peesbeschermers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ir1ne

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:31

ik heb deze gezien:

https://equilibrium-products.myshopify. ... 7728567239

alleen shipping binnen de UK :(

nog maar even verder kijken, heb een paar gezien bij Premier Equine... die lijken me ook erg fijn... heb hen nu een vraag gesteld over de maatvoering dus hopelijk kan ik dan verder, die hebben fijne beschermers in de sale nu :)

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:42

Mmm, heb de snugboots naar tevredenheid in gebruik, alleen die stomme sluitingen O:) helemaal stom als het koud(er) is. Dus de brushing boots besteld in het wit, lekker makkelijk met klitteband voor wedstrijden. Ook weer hele mooie stof maar wat een veredelde strijklappen zijn dat :roll: zit helemaal niet om de kogel (had ik natuurlijk ook kunnen zien :x vanaf het plaatje).

Zie dat ze nu een nieuwe (en dus verbeterde?) versie van de stealth hebben uitgebracht, de mark III. Heeft iemand die al in handen gehad?

PE ging bij de mijne schuiven, helaas.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:51

lieke2 schreef:
Mmm, heb de snugboots naar tevredenheid in gebruik, alleen die stomme sluitingen O:) helemaal stom als het koud(er) is. Dus de brushing boots besteld in het wit, lekker makkelijk met klitteband voor wedstrijden. Ook weer hele mooie stof maar wat een veredelde strijklappen zijn dat :roll: zit helemaal niet om de kogel (had ik natuurlijk ook kunnen zien :x vanaf het plaatje).

Zie dat ze nu een nieuwe (en dus verbeterde?) versie van de stealth hebben uitgebracht, de mark III. Heeft iemand die al in handen gehad?

PE ging bij de mijne schuiven, helaas.

Ik loop ook altijd te kloten met die sluitingen en heb de mesh brushing boots gisteren binnen gekregen maar ze zien er nogal lomp uit...

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:54

Die heb ik nu idd ook binnen, zowel M als L maar ik krijg er de kijk niet op (of mijn paard heeft een gekke maat qua benen :+ )
Eigenlijk zoek ik zoiets als de snugboots maar dan met klitteband :))

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:57

ik wil de Equilibrium bestellen, dat kan gelukkig via een (bevriende) klant via het werk.... maar ik twijfel nog... vindt ze wel retegaaf!

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 23:00

Die Equilibrium komen op mij over als soort van brushing boots, dus niet meer dan een strijklap zowel voor als achter. Niettemin als je dat zoekt, idd wel mooie boots!

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 23:03

ik zoek beschermers die voldoende beschermen tegen tikken/strijken met ijzers, maar wel ademen en vooral lichtgewicht...
ik vind de bruine erg mooi <3
zijn ook brushing boots! nu nog uitvinden of het de moeite waard is om het gedoe ervan te hebben hahaha

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 10:39

Tri Zone heeft ook wel dealers in NL hoor :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 11:16

klopt, maar daar zijn ze niet afgeprijsd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:28

Mijn huks
Ik vind de voorbeen beschermers fijn en achter had ik ze nu ook beter. Maar het is nog even proberen hoe ze makkelijk omgaan.
Afbeelding

Afbeelding

Irisx233

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 12:19

Vind ze mooi zitten !
Hier nog steeds tevreden over mijn Husk... wanneer ik ze gebruik :')
Liggen meer in de kast dan dat ze in gebruik zijn. Zonde eigenlijk, vaak te lui om ze om te doen denk ik :x

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 12:19

Anoniem schreef:
Mijn huks
Ik vind de voorbeen beschermers fijn en achter had ik ze nu ook beter. Maar het is nog even proberen hoe ze makkelijk omgaan.
[ [url=m/56IWTh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AD0UVz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 12:25

Ik denk dat ik nog een setje husks ga bestellen in het wit. Iemand interesse om samen te bestellen ivm verzendkosten?( iemand uit omgeving Utrecht, den bosh of Eindhoven?)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:06

Ik kom even binnen vallen. Onlangs de Lemieux Snug boots besteld, nu zoek ik ook die voor achterbenen, wie weet welke dat zijn? Ik kan niet echt duidelijk vinden welke dat zijn?

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-17 20:08

Lizzyy schreef:
Ik kom even binnen vallen. Onlangs de Lemieux Snug boots besteld, nu zoek ik ook die voor achterbenen, wie weet welke dat zijn? Ik kan niet echt duidelijk vinden welke dat zijn?

Ook gewoon snugboots! Alleen dan de versie voor de achterbenen

Spessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 09:57

Hoi,
Heeft iemand ondertussen al ervaring met de lemieux stealth air mark III?
Ben erg benieuwd, want ze spreken me erg aan!

sanne933

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 20:38

Anoniem schreef:
Mijn huks

Mag ik vragen waar je ze besteld hebt??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 21:15

sanne933 schreef:
Anoniem schreef:
Mijn huks

Bij husk zelf

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:52

sanne933 schreef:
Anoniem schreef:
Mijn huks

Ze heeft ze bij deze site gekocht:

https://thehusk.co.uk
:)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 08:43

Panama, ik heb een vraag over die BOT beschermers.... ik kan het ook mishebben hoor haha maar bij BOT spullen word de boel toch juist warm? en dat is dan toch eigenlijk wat je niet wil bij peesbeschermers?
Of werkt dat dan weer anders?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:24

Ir1ne schreef:
Panama, ik heb een vraag over die BOT beschermers.... ik kan het ook mishebben hoor haha maar bij BOT spullen word de boel toch juist warm? en dat is dan toch eigenlijk wat je niet wil bij peesbeschermers?

Het is iets anders, het is een andere soort warmte. Het is niet dat de benen heet worden, het voelt gewoon anders aan. Ik ben er ook heel tevreden van van die BOT met mijn artrose knollie. Zou ze niet meer kunnen missen voor in de winter

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:12

Anoniem schreef:
Mijn huks

Welke zijn dit? Ik zie er zoveel staan :D

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:19

The_Cat schreef:
Ir1ne schreef:

Het is iets anders, het is een andere soort warmte. Het is niet dat de benen heet worden, het voelt gewoon anders aan. Ik ben er ook heel tevreden van van die BOT met mijn artrose knollie. Zou ze niet meer kunnen missen voor in de winter

Klopt. Maar... ik durf hardop te zeggen dat de beschermers met degelijk warm weer en een stevige training of lange rit de benen er nat onder vandaan komen. Dus echt luchtig zijn ze niet.

Heb ik namelijk al ondervonden :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:25

dat komen ze bij mij met alle beschermers die ik in bezit heb iig..
Maar zit nog steeds met dat meneer gewoon de beschermers onprettig vindt, maakt niet echt uit welk type. dus ik hoop nu wat te vinden die hij wel prettig vindt en denk juist dat dat de beschermers zijn waar zijn benen NIET warm in worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 11:40

Lizzyy schreef:
Anoniem schreef:
Mijn huks

Welke zijn dit? Ik zie er zoveel staan :D

Dit is de double cushion :)