[FOTO] boomloos uitrusting

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 16:02

Grijze dag, dus niet een heel zonnige foto.

Afbeelding

YMJArabians

Re: Foto's boomloos uitrusting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 16:17

Is dat die nieuwe Arizona? :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 16:34

Ja :D *\o/*

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:03

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 11:19

Sinds een maandje ongeveer in bezit van de Notting Hill. Erg blij mee. Gisteren getest met nieuwe pad!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:47

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:50

pien_2010 schreef:
Wederom twee reacties verwijderd. [HAR] [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels is het topic voor vragen en opmerkingen. Dit is een foto topic.

Mag ik niet zeggen dat iets mooi staat? Of iemand die vraagt wat iets precies is?
Dat we hier niet gaan discussiëren, ok, maar reageren mag toch wel?

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:59

Ook ik vind dit erg vreemd. Was nieuwsgierig wat voor pad dit is. Dus alleen foto's geen enkele reactie meer?flauw

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:06

Safiera schreef:
pien_2010 schreef:
Wederom twee reacties verwijderd. [HAR] [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels is het topic voor vragen en opmerkingen. Dit is een foto topic.

Mag ik niet zeggen dat iets mooi staat? Of iemand die vraagt wat iets precies is?
Dat we hier niet gaan discussiëren, ok, maar reageren mag toch wel?

Atent schreef:
Ook ik vind dit erg vreemd. Was nieuwsgierig wat voor pad dit is. Dus alleen foto's geen enkele reactie meer?flauw

Darkadia heeft haar foto ook in het kletstopic gezet [HAR] [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels , dus daar kunnen dan ook je reacties heen, want ze horen daar.

Als er eens af en toe een opmerking wordt geplaatst in een foto topic knijpen we een oogje toe. Maar dit topic werd te gek en gebruikers gingen terecht veel temmen. Dus nu zijn we even wat strenger om er weer een echt foto topic van te maken. *D Daarom dus graag de moderator aanwijzingen opvolgen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:03

Voortaan dus alleen reacties als "ow wat leuk" and thats it??
Vragen nav foto's lijken mij vrij normaal/niet vreemd in een foto topic...
Maar als we het bij "o wat leuk" reacties moeten houden hoor ik het graag(dan kan ik even ontstippen)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:35

Wie gaat daar nou voor temmen, wat boeit dat nou :?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:56

Moderatoropmerking:
Vanaf nu zullen alle reacties die off topic zijn en geen foto reacties zijn, worden verwijderd. Voor uitleg zie hierboven. IN het topic [HAR] [Centraal] [HAR] [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels kunnen jullie over de foto's praten. Er zijn meerdere topics op Bokt waar deze regels gelden en waar naast een foto ook een reageer topic loopt. Dit omdat er mensen zijn die graag alleen foto's kijken. Om ook die mensen die willen reageren tegemoet te komen hebben we naast dit soort foto topics ook topics voor reacties.

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:28

Misschien heel blond en dom, maar betekent dit nu ook dat je niet meer mag vragen wat voor tuig er te zien is op een foto? Dat was namelijk exact de reden dat ik al eeuwen mee lees: ik wil graag meer kennis over verschillende boomloze tuigages.
Natuurlijk is het logisch dat uitgebreide vragen hier niet horen, maar vragen betreffende het model mogen toch wel?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:49

mariettek schreef:
Misschien heel blond en dom, maar betekent dit nu ook dat je niet meer mag vragen wat voor tuig er te zien is op een foto? Dat was namelijk exact de reden dat ik al eeuwen mee lees: ik wil graag meer kennis over verschillende boomloze tuigages.
Natuurlijk is het logisch dat uitgebreide vragen hier niet horen, maar vragen betreffende het model mogen toch wel?

Mariettek, je maakt een quote van de post met foto waar je een vraag over hebt en stelt dan in dit topic je vraag:
[HAR] [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels .

Het is niet zo moeilijk als dat het lijkt. Als voorbeeld geef ik jullie een link van dit foto topic waar mensen al hele lange tijd volgens het zelfde principe handelen:

Dit is het foto topic: [HAR] [FOTO]Show je (nieuwe) harnachement en setjes. en dit is het topic met vragen, verhalen etc: Leen @ [HK] Show je (nieuwe) harnachement en setjes.

Moderatoropmerking:
Na deze uitleg en uitleg hierboven zullen jullie nu echt binnen de twee topics moeten posten. Alleen foto posts horen in dit topic. Alle andere posts zullen verwijderd worden. Graag deze moderator aanwijzingen opvolgen.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 19:42

Eindelijk een keer duidelijke foto's kunnen maken.

Ghost quilty piccolo op mijn appie.
Ik heb er een dekje onder zodat m'n pad niet zo vies wordt, ik heb een echte modder pony :D

Afbeelding

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:25

Ik heb sinds een aantal weken een barefoot lexington op mijn Arabische merrie. Met daarbij een mooi nieuw bitloos hoofdstel van equiplay!
Heerlijk set, paard loopt er heerlijk onder en het is voor mij ook zeer prettig, snap niet waarom ik hier niet eerder aan gedacht heb na de barefoot cheyenne & Arizona te hebben gehad.

Niet de beste foto's madam wilde niet stil blijven staan (er volgen ooit nog eens betere, frontriem is zelfgemaakt dus hoort niet op deze manier bij het hoofdstel)

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb trouwens een haf pad onder m'n zadel liggen.

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:10

Mooi totaal plaatje! Vind de Lexington sowieso een prachtig zadel om te zien.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 09:13

Thanks! Ja ik ook al had ik nooit gedacht voor een dressuurmodel te gaan haha! Maar ze loopt er zo fijn onder dat we zodra der veulen geboren en afgespeend is lekker gaan lessen en wie weet ook wel starten haha!

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:36

Afgelopen dinsdag is mijn nieuwe Engel pad aangekomen :)

Het is een Western Round pad in groen, van Kifrahorse.
Afbeelding

De pad is kleiner dan ik verwacht had. Ik wist dat hij minder breed zou zijn dan de Barefoot pad voor de Arizona, maar ik heb ook het idee dat hij korter is. De hele Arizona past er wel op, maar achter is het wel wat krap, zeker met de klittenbandjes aan de voorkant. Dit is wel fijn voor korte ruggetjes, maar erg mooi is het niet. Ook heb ik geen idee wat ik met de klittenbandjes aan moet :+

In combinate met een mohair singel ligt het geheel wel echt als een huis, zelfs bij een onverwachte draai van 180 graden, gevolgd door een sprintje... Met zulke stunten lukte het zelfs met mijn boomzadel niet om recht te blijven, maar het zadel is de hele rit heel netjes blijven liggen.

Dik tevreden dus!

Nog een foto van de onderkant (merino lamsvel):
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 16:28

Moderatoropmerking:
Binnen het moderator team en met TS van dit topic is overleg geweest over dit topic. De beginpost is aangepast met de nieuwe moderator opmerking: de bedoeling van dit topic is om foto's te plaatsen. Vragen over de foto's zelf zijn toegelaten (bv. waarom heb je voor die kleur gekozen en niet voor de andere kleur?). Belangrijk blijft dat dit topic in de basis een foto topic is. Echte discussies/aparte vragen horen niet thuis in dit topic en die reacties zullen dan ook verwijderd worden. (B.v. Een hele discussie over waarom iets beter/slechter is dan het ander is niet de bedoeling). Die discussie hoort thuis in het topic: [HAR] [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels . Dus reageren op foto's mag vanaf nu weer, maar dan wel op de manier zoals hiervoor is verwoord.

Otti1977

Re: [FOTO] boomloos uitrusting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 15:59

Super. Goede beslissing!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:15

Mijn set nog eens :D Trekker Pro Endurance + Torsion T Coolpad.
Afbeelding

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:41

Ik vind die pad geweldig. Ook leuk geprijsd volgens mij. Ik ben alleen erg benieuwd naar de afmetingen. Zou die onder de Barefoot Barrydale passen?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 21:36

Hmm, geen idee. Ik wil het wel eens voor je opmeten. De Trekker heeft al best lange zweetbladen. Het is bovendien wat je leuk geprijsd vindt, kostte me meer dan 100 euro. (Vooral door de inlages)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:16

Topic verdwijnt stilletjes naar de achtergrond -O-