Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slofje schreef:Ik merkte vandaag dat mijn nieuwe vps-cheyenne naar achteren schuift...
Weten mensen of dit na verloop van tijd ook weggaat doordat hij zich meer naar het lichaam gaat vormen?
Sonja89 schreef:Iemand hier toevallig ook ervaring met een Cheyenne die naar links schuift? Het paard is net onder het zadel dus het zou ook met het paard te maken kunnen hebben... Of kan dit ook een probleem zijn met de vorming van het zadel? Dat is vrijwel nieuw namelijk...
Sodeletuut schreef:Sonja89 schreef:Iemand hier toevallig ook ervaring met een Cheyenne die naar links schuift? Het paard is net onder het zadel dus het zou ook met het paard te maken kunnen hebben... Of kan dit ook een probleem zijn met de vorming van het zadel? Dat is vrijwel nieuw namelijk...
Paard is rechtsgebogen zeker?
minikatje schreef:ik zou het eerder op onervarenheid en de zit van de ruiter gooien.
paard gooit je op links?
of steun je meer op links?
Sodeletuut schreef:Sonja89 schreef:Hij heeft met rechtsom (met de klok mee) meer moeite, dus linksgebogen denk ik dan?
Dat zou niet logisch zijn. Als een paard namelijk bijvoorbeeld heel makkelijk naar links buigt, en juist stijf is op rechts, ligt het voor de hand dat het zadel dan naar rechts schuift.
Sonja89 schreef:Logisch of niet, toch heeft hij duidelijk meer moeite met rechtsom dan met linksom, terwijl het zadel naar links schuift... Ik heb het ook niet verzonnen