Heb mijn wow gecombineerd met een wintec CAIR singel, das helemaal een WOW combi!! Paard liep NOG vrijer en heeft normaal ondanks de wow wel singel toch singeldwang en dat is nu ook veel minder

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lima84 schreef:Schangah schreef:
Enigste dat ik weet is dat ze ook 2e hands wow verkoopt en geen andere merken inruild.
Zij zou (heb ik gehoord) geen officiele opleiding hebben gehad. Omdat er hier in een straal van 15km nog een andere wow dealer zit, die daartegen protesteerde.
Snoevie schreef:welke kniewrongen heb je,foxy1980?
Seven schreef:heb je geen last van de wrong paperboy, ze lijken precies in de weg te zitten
de zweetbladen is erg lastig ik zocht juist de dikke die jij hebt, misschien kun je een fitter mailen of die nog zweetbladen voor je hebben
Foxy1980 schreef:Snoevie schreef:welke kniewrongen heb je,foxy1980?
Dressuur, de allergrootste die er zijn in het zwart. Weet even niet meer hoe ze heten. Ik rijd al een hele tijd met een KN symphonie, wil weer terug naar mijn WoW. Alleen, diepe zit en veel kniewrong. Ik zit zo opgesloten dat ik gewoon niet meer goed kan zitten omdat ik nu vlakke zit en geen wrong gewend ben.
Zadel is amper gebruikt, dingen zijn zo goed als nieuw. Tussen de 750 en 1000 euro is dan wel een hoop geld. Kan ik beter dit zadel verkopen en een nieuwe laten aanmeten, ook met vlakke zit.
Hmmm lastig.
Foxy1980 schreef:Schangah schreef:Kan je niet iets bij de dames van schwung online? Zij verkopen ook 2e hands onderdelen los.
Daar heb ik toevallig net een afspraak mee gemaakt, wist niet dat ze ook losse onderdelen verkopen. Dat biedt perspectieven. Thanks!!
Paperboy schreef:dankje Soraya-stef.
Het zadel kruipt net dat beetje naar voren en blijft daar stabiel liggen zeg maar.
Misschien een antislipdekje proberen of toch een kwestie van zadel iets aanpassen...
Met opstijgen etc, blijft het keurig liggen. Maar ja hij zou eigenlijk dat beetje niet mogen kruipen..