Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Igniss schreef:Even iets anders. Denken jullie dat er met black Friday ergens korting op ps komt?
Ik wil een van de hoofdstellen kopen. Maar korting is altijd beter natuurlijk.
Farjen schreef:Igniss schreef:Even iets anders. Denken jullie dat er met black Friday ergens korting op ps komt?
Nope, hoofdstellen bijna altijd uitgesloten helaasVorig jaar had ik een PS hoofdstel met -50% gekocht, foutje op de website. Maar PS heeft het toen geannuleerd
kimwilliam schreef:hier helaas negatief verbaast over de kwaliteit van ps of sweden.
heb nu een jaar een dekje en heb er denk ik mag 7 x mee gereden.
heel het logo lelijk en komt eraf vallen.
dekje is altijd netjes behandeld met mee naar huis om bij de kachel te drogen etc.
..... baal er best wel van voor het geld wat je eraan uit geeft.
_Rosanna schreef:kimwilliam schreef:hier helaas negatief verbaast over de kwaliteit van ps of sweden.
heb nu een jaar een dekje en heb er denk ik mag 7 x mee gereden.
heel het logo lelijk en komt eraf vallen.
dekje is altijd netjes behandeld met mee naar huis om bij de kachel te drogen etc.
..... baal er best wel van voor het geld wat je eraan uit geeft.
Hier ook een klacht van ps dekje het dekje pulvert helemaal terwijl die mega weinig gebruikt is baal hier zo van dat ik nu maar bij equestrian Stockholm blijf. Ruitergoed gaf hier als antwoord op dat het te lang geleden was....
darkadia schreef:Hier nog geen last van problemen met de PS dekjes. In denk wel dat in dit geval bij die snake print het drogen bij de verwarming kan mee spelen. Er zijn meer spullen die je beter niet bij een verwarming kan drogen omdat ze daar niet goed tegen kunnen…
Nu moet ik wel zeggen dat de meesten hier ook nog niet intensief gebruikt zijn.
Igniss schreef:Even iets anders. Denken jullie dat er met black Friday ergens korting op ps komt?
annaxmaex schreef:Weet iemand toevallig wat voor kleur ES x Matt gaat uitbrengen en wanneer? dan weet ik of ik nu nog 1 kan kopen of beter kan wachten als die uitkomt
Ania schreef:Igniss schreef:Even iets anders. Denken jullie dat er met black Friday ergens korting op ps komt?
Ik weet niet welke maat je zoekt maar mijn stalgenootje verkoopt de hare is een XF:
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... -of-sweden