Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLes schreef:2 maand geleden geloof ik is de fitter opnieuw gekomen en zijn de kussens hervuld, boommaat veranderd naar een UU. Sindsdien veel gelongeerd omdat paardlief overdreven vinnig is sinds ze verhuisd is. In het begin ging het wel met leren rijlaarzen, met rubberen heeft het nooit gewerkt, maar als ik er nu eens opzit moet ik continu mezelf inspannen mijn benen naar voor te houden of ze liggen op mijn merrie haar kont.
FelineNanet schreef:Maar ik heb nu precies wat ik nodig heb en wil: een donkerbruin 17" curved lady seat, DXWG kussen voor mijn brede paard en bepaald zweetbladen die mijn benen naar achteren. Nooit meer in stoelzit gezeten
FelineNanet schreef:Dank was even de naam kwijt. Wat ik van die kussens begreep is omdat je ene lift krijg op de voorkant dat dit kussens soms gewenst zijn om toch nog de wrong te hebben. Anyway, de ruiter reed met deze combinatie.
Het voor mij een friendly reminder wanneer mijn benen hun leven weer naar voren willen leven, zit voor mij geen constante druk. Plus dit iz het enige zweetblad waar ik uberhaupt tegenaan kom met mijn benen, bij de rest moest ik gewoon ze naar voren drukken.
FelineNanet schreef:Ah grappig om jou op bokt tegen te komen. Mijn zadel snel kwijt geraakt? Vind het zo apart dat ze in België liever zwart willen, bruin is honderd keer mooier
hesterve schreef:Jaa heb nu ook een fijne WoW voor mn merrie. Was hier al een tijdje aan het meelezen maar nog niets gepost.
Het is een WoW classique geworden . Deze lag op t paard het beste al ging mn voorkeur naar de competitior uit voordat er gepast werd. Dit model is er ook wolgevuld maar heb wel degene met lucht. Op t oog heeft t zadel een redelijk/ halfdiepe zit maar vond de 17" nog behoorlijk ruim zitten( was een redelijk gesloten zadel gewend ) de grote wrongen zitten hier wel vast aan t zadelblad maar zitten niet in de weg kom er met mn been niet veel tegenaan. Zit heerlijk smal en kan mn been mooi naar beneden laten hangen. Morgen lekker trainen met t nieuwe zadel , kijken of ik er zelf ook kan wennen aan dit zadel.
MarChak schreef:In andere merken wolzadels kun je ook flair laten inbouwen, lijkt me dat dat met een wow classique dan ook kan.
bulck schreef:MarChak schreef:In andere merken wolzadels kun je ook flair laten inbouwen, lijkt me dat dat met een wow classique dan ook kan.
De classique is het zadel van WOW juist met Wolgevulde kussens en in een veel lager prijssegment. Deze zadels worden niet voorzien van Flair kussens. Dan zouden ze hun b-merk rechtstreeks laten concurreren met hun bestseller.
Zou me heel apart lijken, dat ze dat in UK zouden uitgevoerd hebben. Mss een alleenstaande actie van de fitter.
Voor de klant uiteraard een goede oplossing, als die ermee geholpen is.
@Hesterve heb je daar een foto van?
mellamoshan schreef:Mijn paard loopt juist weer nergens anders onder dan onder een wow.... En heb er zelf niet zo veel mee verder...
Ben overigens nog op zoek naar zwarte dwg's met stitch zonder tab. Als iemand die heeft hoor ik het heel graag want ik kan nu niets met mijn paard...