Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Venetia schreef:Vind dat een fitter best een mening mag hebben over het werk van een eventuele voorganger, zolang het maar op feiten gestoeld is en niet op horen zeggen.
Mrijn schreef:Ze nemen alles mee (althans, Arie en Eleonora. De rest ken ik niet). Zo heel erg veel keuze is er niet, het gaat net om de combinaties en sommige soorten zweetbladen kunnen op verschillende manieren worden vastgemaakt. Je zult nog versteld staan wat een verschil dat kan maken.
Mrijn schreef:Ze nemen alles mee (althans, Arie en Eleonora. De rest ken ik niet). Zo heel erg veel keuze is er niet, het gaat net om de combinaties en sommige soorten zweetbladen kunnen op verschillende manieren worden vastgemaakt. Je zult nog versteld staan wat een verschil dat kan maken.
knollentuin schreef:het is momenteel in in de paardenwereld om je voorganger af te branden, ik zie het ook bij tandartsen en smeden en bij conventionele passers,helaas,als paardenmens die alles goed wil doen voor je paard geeft dat twijfel...."wie is er nog te vertrouwen"
Venetia schreef:@ aimee: ik raad je aan eens op de site van Barnsby te kijken. Hun boomtakken zijn ook naar achteren gericht, echt een heel informatieve site.
2005 schreef:Spam hier nog een keer mijn zadel, mocht iemand interesse hebben. Het is voor mij en paard niet meer het zadel wat het wel was. Sta wel nog steeds achter het idee van wow.
[img]http://fotos.marktplaats.com/kopen/2/de/2RokIG6WpqVHoqfAWVg3Kg==.jpg[/i mg]
Venetia schreef:Barnsby kan op maat maken, en doet ook veel met flair. De paarden die met barnsby liepen hadden zeker geen op maat gemaakt zadel met flair van barnsby? Denk dat het dan een heel ander verhaal is, ook al heb ik er geen eigen ervaring mee.