Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 11:19

FleurSandro schreef:
Ik twijfel ontzettend over die Alegro... de kleur Oak lijkt enkel de bies van Oak kleur te zijn, klopt dat? Alle dekjes lijken zwart maar enkel met een andere kleur bies...

This_esme had een reel op insta gezet! Daar lijkt hij wel helemaal oak.

FleurSandro

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:23

Toch maar besteld! Altijd al spijt gehad dat ik de Oak alleen in cc had gekocht, nu deze dan maar in dressuur gekocht :+

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:27

Ik zie het Dynamic Jacket kleur Spruce in maat 40 in de sale op de site van LeMieux zelf, hier in Nederland vind ik nergens zo'n korting -O- Mocht iemand hem hier goed afgeprijsd zien dan hoor ik het graag :))

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 12:34

Oeh heel gaaf die BF collectie <3

Ik heb net de Crystal Suède in het Burgundy net met 50% korting gescoord. Vond hem altijd al mooi, maar te duur. Dus dit was mn kans

Afbeelding

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 14:00

Oretha schreef:

Ik heb net de Crystal Suède in het Burgundy net met 50% korting gescoord. Vond hem altijd al mooi, maar te duur. Dus dit was mn kans

[ Afbeelding ]

Wat mooi, waar vond je die voor de helft?f

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 14:25

Rizette schreef:
Oretha schreef:

[ Afbeelding ]

De kroo had hem ook vanochtend!

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 14:32

De Kroo heeft hem nu alleen in cob helaas.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 17:22

Rizette schreef:
Oretha schreef:

[ Afbeelding ]

De kroo had hem ook vanochtend![/quote]

Ik had hem idd bij de kroo met 50% korting. Maar vrees dat ik wellicht de (een van de) laatste had.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:00

xLiez schreef:
Ja mijn baselayer lag ook zomaar in de bus. Ook zonder track en trace :')

Nou ik heb gisteren gebeld en toen bleek mijn pakket op een afhaalpunt van DPD te liggen, waar ik dus niets van wist. Heb het opgehaald en het dressuurdek is idd zwart. Dat heb ik dus echt niet kunnen inschatten van de foto's. Ik stuur denk ik alles maar terug, als dat gaat lukken omdat ik alleen een bankoverschrijving van mezelf heb maar verder helemaal niks. Heb wel gevraagd naar een besteloverzicht maar niets gekregen. Hoop dat dit goed gaat komen.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 14:43

Vind de BF collectie toch best mooi. Denk , dat ik er wel n springdekje van ga kopen.

Hoe vallen de vliegenmutsjes? Moet zo maar eens meten, maar denk dat onze D pony wel n M kan hebben. Full lijkt me weer te groot

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 14:49

Hier had ik het pakket ook bij de buren door het raam gespot. Geen track en trace, geen briefje door de bus. Al met al wel een vreemde gang van zaken.

Maar goed, beide dekjes binnen. De Oak is meer bruinig dan groen vind ik. Zal met daglicht proberen wat fotos te maken.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 15:04

MariekeS_ schreef:
Hier had ik het pakket ook bij de buren door het raam gespot. Geen track en trace, geen briefje door de bus. Al met al wel een vreemde gang van zaken.

Maar goed, beide dekjes binnen. De Oak is meer bruinig dan groen vind ik. Zal met daglicht proberen wat fotos te maken.

Over welke oak heb je het dan?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 15:06

Zou DPD er gebruik van maken dat er geen track en trace op de pakkettten zat? Het is pakket is bij mij helemaal niet thuis aangeboden en omdat ik niet wist dat het zou komen of wanneer het zou komen heb ik toch maar eens bericht gedaan en toen bleek dat het al bij het afhaalpunt lag. Maar ook DPD heeft hier niets in de bus gedaan. Normaal gesproken krijg je dan toch ook zelf iets in de bus dat het pakket naar een afhaalpunt is.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 16:22

MariekeS_ schreef:

Daar was ik ook al bang voor dat het dekje zelf geen oak is maar bruin en enkel de bies Oak kleurig is...
Die van mij komt morgen binnen. Ik zal hem dan wel even vergelijken met de "originele" oak

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 21:56

Rizette schreef:
MariekeS_ schreef:

Over welke oak heb je het dan?

Het Allegro Oak dekje. Maar heb hem alleen nog maar in het donker met weinig licht kunnen bekijken :')

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 22:04

Hoe zijn de hoofdstellen van Le mieux? Zijn ze het waard?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 22:30

Phonix schreef:
Hoe zijn de hoofdstellen van Le mieux? Zijn ze het waard?

Dat vraag ik me ook af ik heb wel een leren lemieux halster en die ís boterzacht

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 22:31

Ja, ik ook!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 23:41

MariekeS_ schreef:

Ben ook benieuwd. Twijfelde of ik de blauwe zou nemen. Maar heb er inmiddels zo vaak naar gekeken , dat ie inmiddels zwart lijkt met n blauwe rand

Edit : net op de le mieux site gekeken waar ze alle 3 op staan en daar lijkt de oak bruinig, de navy erg donkerblauw en de andere zwart

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 14:22

Dacht dat de Oak zwart was toen ik hem binnen kreeg , maar is bij zonlicht heel donkerbruin (denk ik). Maar goed het is geen Oak dekje en daar ging het mij wel om. Helaas.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:25

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:33

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 00:28

MerleSimone schreef:
Ik zie het Dynamic Jacket kleur Spruce in maat 40 in de sale op de site van LeMieux zelf, hier in Nederland vind ik nergens zo'n korting -O- Mocht iemand hem hier goed afgeprijsd zien dan hoor ik het graag :))

Door jou heb ik deze net gekocht :o gewoon op lemieux.nl overigens voor €60, komt alleen wel €5 bij aan verzenden. Verzenden is gratis boven €75
https://www.lemieux.com/nl/kleding/dame ... color=7885

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 01:28

Rizette schreef:
Dacht dat de Oak zwart was toen ik hem binnen kreeg , maar is bij zonlicht heel donkerbruin (denk ik). Maar goed het is geen Oak dekje en daar ging het mij wel om. Helaas.

Ik heb hem ook binnen, zit enkel een oak kleurig biesje op... wel erg jammer eigenlijk. Vind de kwaliteit stiekem ook erg tegenvallen. Voelt zacht en kwetsbaar. Mijn suedes van al 3 jaar oud voelen steviger aan. Ik hou hem wel want verder is die wel mooi en hou ik van donkere/standaard kleuren.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 01:45

Jongens, check even het nieuwe Steel/Pink dekje op de site! Beeeeeeldschoon!