Emerald, Deep Sapphire, Ice Coffee, Wine en Jade
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAnthea schreef:Vallen de maten van ES en PS gelijk? Ik heb een keertje een ES gekocht in maat cob en dat was te klein (qua ruglengte was wel goed maar kwam erg kort aan haar buik. De full hadden ze toen niet voorradig dus heb die niet uitgetest maar in principe moet dat dan wel gaan.
Zou ik dan van PS ook best een full kopen?
Puck0429 schreef:Ik vind de dekjes echt zo mooi van beide merken! Zeker de Emerald, Jade, Faded Fuchsia, Maroccon blue, Olive green, Pearl pink en Merlot. Helaas moet mijn leasepaardje altijd met het rijden peesbeschermers aan dus kan ik ze niet kopen omdat er geen peesbeschermers voor zijn... Heeft iemand misschien nog een tip of er iets anders in die kleuren is of dat brushing boots ongeveer dezelfde werking hebben? Ze rijdt alleen dressuurmatig...
Drico schreef:reneeakker schreef:Hoi, heeft iemand ervaring met een Ps of Sweden dekje onder een 17 inch veelzijdigheids zadel. Ik wil er een bestellen, maar ik weet niet goed in welke maat. Ik had gehoord dat ze erg goot vallen...
Heb je toevallig een foto van je zadel + paard?
Puck0429 schreef:Ik vind de dekjes echt zo mooi van beide merken! Zeker de Emerald, Jade, Faded Fuchsia, Maroccon blue, Olive green, Pearl pink en Merlot. Helaas moet mijn leasepaardje altijd met het rijden peesbeschermers aan dus kan ik ze niet kopen omdat er geen peesbeschermers voor zijn... Heeft iemand misschien nog een tip of er iets anders in die kleuren is of dat brushing boots ongeveer dezelfde werking hebben? Ze rijdt alleen dressuurmatig...
reneeakker schreef:Heeft iemand trauwens nog ideeen welke kleuren mooi zouden staan op mijn valk (foto's staan een paar reactie hierboven). Ik wil er een van Es of Ps gaan bestellen als ik de goede maat voor mijn veelzeidigheids zadel weet (cob/full). Ik zat zelf te denken aan Ps Of Sweden Saddle Pad Monogram Teal Jump, maar die zijn amper meer te verkrijgen via Nederlandse sites.