Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
germie schreef:Ik snap ook niet dat een stukkie leer 70 euro moet kosten. Daarvoor koop je een gehele nieuwe singel van goede kwaliteit. Dus daar maken ze wel degelijk winst op bij fairfax dan.
Ik heb het idee dat de fabrikant ten onder gaat aan eigen succes. De eerste kent en master zadels warren erg goed, fairfax was de iets duurdere uitvoering. Nu moet er kennelijk produktie gedraaid worden wat ten koste gaat van de kwaliteit.
grauwman schreef:Heb er gisteren 1 gezien van een stalgenoot ook flinke scheuren aan de binnenkant. Had juist gespaard om een nieuwe te kopen, ik durf alleen niet. M'n leren kieffer singel van 20 jaar oud vertoond niet eens zulke slijtage.
Vindt het echt schandalig dat de service zo slecht is dat weerhoudt mij ervan om er 1 aan te schaffen. Je zou bijna denken dat fairfax geen correcte p.a. verzekering heeft en daarom nu 70 euro in rekening brengt voor het vervangen van de binnenkant.
Morris schreef:grauwman schreef:Heb er gisteren 1 gezien van een stalgenoot ook flinke scheuren aan de binnenkant. Had juist gespaard om een nieuwe te kopen, ik durf alleen niet. M'n leren kieffer singel van 20 jaar oud vertoond niet eens zulke slijtage.
Vindt het echt schandalig dat de service zo slecht is dat weerhoudt mij ervan om er 1 aan te schaffen. Je zou bijna denken dat fairfax geen correcte p.a. verzekering heeft en daarom nu 70 euro in rekening brengt voor het vervangen van de binnenkant.
Ik zou lekker bij Kieffer blijven als ik jou was.
Scheelt je een hoop euro's en hoop gez..eik... En gepoets