Maar ze lijken wel op elkaar ja!
Bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotografie91 schreef:Rena100 schreef:Misschien echt een superdomme vraag (alhoewel ik vind dat domme vragen niet bestaan) Wat is equitana? Zie iedereen dik inkopen vanuit daar en ik denk bij mezelf...wat
een grote paardenbeurs waar heel veel verschillende winkeltjes staan echt heel groot!
en waar shows worden gegeven met iedere dag een ander thema
http://www.equitana.com/
jesss_amigo schreef:Net ff naar eppeljeck geweest en goed geslaagd! (lekker BTW-vrij!)
Eindelijk een springsingel gevonden voorbij mijn zadel. Verder nog een cap voorbij me springset en gouden springschoenen! Nu alleen nog bruine rijlaarzen!
[ Afbeelding ]
Revanches schreef:Welkom bij "Show je harnachement en setjes"
Dit topic is gestart om iedereen de kans te geven zijn/haar al dan niet nieuw aangeschafte harnachement en setjes te showen.
Dit topic is niet bedoeld voor vragen, het is ook geen discussie of ervaringstopic, dit topic is puur en alleen om je harnachement/setjes te laten zien.
Omdat dit topic een [HK]Tag heeft gekregen gelden nu de Huiskamer regels: [HK] Regels en richtlijnen [HK] Huiskamer
Het is niet toegestaan om in dit topic artikelen te koop aan te bieden en/of te koop te vragen, dit soort berichten zullen worden verwijderd.