Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiez schreef:Heeft iemand het Alegro zadeldek al binnen van de Black Friday sale? Ik heb gister het shirt ontvangen en nu wil ik het dekje ook wel maar vraag me af wat voor stof het is.
lotte002 schreef:xLiez schreef:Heeft iemand het Alegro zadeldek al binnen van de Black Friday sale? Ik heb gister het shirt ontvangen en nu wil ik het dekje ook wel maar vraag me af wat voor stof het is.
ik heb hem besteld en kreeg gistermiddag bericht dat hij verstuurd is dus vandaag of maandag zal ik hem denk ik binnen krijgen
MariekeS_ schreef:Heel mooi! Ik was ook gezwicht en verwacht de zwarte & oak.
Ik kreeg afgelopen donderdag bericht dat het verzonden was maar wacht nog op de track & trace.
upendo schreef:Ik vind ze iets korter vallen dan de snugboots. Mijn paard heeft van snugboots maat M, die passen ruim. De motionflex zitten iets krapper. Ik heb ze niet achter maar zou dan zeker een maat groter nemen.
lotte002 schreef:MariekeS_ schreef:Heel mooi! Ik was ook gezwicht en verwacht de zwarte & oak.
Ik kreeg afgelopen donderdag bericht dat het verzonden was maar wacht nog op de track & trace.
Ik heb vrijdag mail gehad dat ie verzonden was maar heb ook geen track en trace code meer gekregen ( stond wel in de mail) dus het was vandaag voor mij ook een verassing dat het pakketje kwam
Rizette schreef:lotte002 schreef:[quote="Marieke
Ik heb vrijdag mail gehad dat ie verzonden was maar heb ook geen track en trace code meer gekregen ( stond wel in de mail) dus het was vandaag voor mij ook een verassing dat het pakketje kwam
Heb helemaal nog geen bericht gehad. Is jullie geld ook naar Jansen Argenturen gegaan?
lotte002 schreef:hier wat fotos ervan , hij lijkt kwa uitstraling erg op de loires maar voelt weer meer als suede aan
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]