Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Borahlover schreef:Dit zien de meeste van jullie ook wel voorbij komen denk ik. Wat heeft jullie voorkeur?![]()
[ [url=m/KhiCkL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZTMN28.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skogan schreef:Iemand nog gouden tips waar ik beschermers kan kopen van ES amaranth? In M and L?
mcjv schreef:Ik heb me echt uit m’n broek gelachen vandaag. Had een set overgenomen in de zwarte glitter met oornetje. Het oornetje was full….. full!!!!![]()
[ [url=m/SMZV5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over het dekje kan ik niet anders zeggen dan dat ik er helemaal verliefd op ben![]()
[ [url=m/4u8r1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
mcjv schreef:Ik heb me echt uit m’n broek gelachen vandaag. Had een set overgenomen in de zwarte glitter met oornetje. Het oornetje was full….. full!!!!![]()
Over het dekje kan ik niet anders zeggen dan dat ik er helemaal verliefd op ben![]()
Ania schreef:mcjv schreef:Ik heb me echt uit m’n broek gelachen vandaag. Had een set overgenomen in de zwarte glitter met oornetje. Het oornetje was full….. full!!!!![]()
Ik heb deze set ook! Helemaal verliefd op. Ik heb mijn Full oornetje nog niet gepast maar nu ben ik bang hahha
Is het oornetje ook als full gemarkeerd? Of hebben ze je gewoon de verkeerde maat meegestuurd?
Maanlicht schreef:Het is tijd, ik ga afscheid nemen van mijn PS Corduroy green dekje in full dressuur. Ik rijd al heel lang niet meer en het lijkt er ook niet op dat ik dat de komende jaren weer ga doen, dus is er geen reden om dit dekje te houden. Gaat alleen weg voor een goed bod.
[ [url=m/Fkx2PO.jpg]Afbeelding[/url] ]