amber510 schreef:Toevallig kwam ik dit net tegen op instagram…
Ik heb deze kleur nog niet eerder gezien![]()
[ [url=m/r4Qf99.png]Afbeelding[/url] ]
Door het vest moet ik denken aan de Matt Harnacke Es. Lijkt wel veel op de Morrocan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:amber510 schreef:Toevallig kwam ik dit net tegen op instagram…
Ik heb deze kleur nog niet eerder gezien![]()
[ [url=m/r4Qf99.png]Afbeelding[/url] ]
Door het vest moet ik denken aan de Matt Harnacke Es. Lijkt wel veel op de Morrocan
Gianti schreef:urosa schreef:Mijn bestelling van PS of Sweden is binnen en zo blij, zelfs mijn man zei, je moet beide rijbroeken houden omdat ze zo mooi zitten![]()
Tara met Brooklyn Coffee maat s en 36
[ [url=m/MtuABL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e97Stt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nathalie
[ [url=m/zesE3c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QRDXuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Baselayer Alex
[ [url=m/tlVWaO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel ook beetje over de dusty wine of wine.. heel slechtmaar welke is het mooist op een donkere vos?? Sorry voor het vloeken met LeMieux maar kun je haar kleur wel goed zien
[ [url=m/gAV3oD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wat zit die mooi bij jou! Ik had de Karen en Brooklyn in maat 34 besteld helaas echt te wijd
romyvs schreef:Gianti schreef:Wauw wat zit die mooi bij jou! Ik had de Karen en Brooklyn in maat 34 besteld helaas echt te wijd
En wat is je normale maat? 34 ook?
Ik heb na aanleiding van het topic een maatje kleiner besteld als ik normaal heb. Hoop hem volgende week te krijgen ergens.
urosa schreef:Gianti wat gek! Karen heb ik geen ervaring bij en moest je volgens mij een maat kleiner bestellen toch? Brooklyn valt bij mij wel als een echte 36.
Tango1987, het was trouwens ook nog jouw schuld, door de donkerbruine rijbroek bovenop de wine te leggen![]()
Dit is mijn eerste bestelling bij Ruitergoed btw. Had nog niet eens een account.
urosa schreef:Gianti wat gek! Karen heb ik geen ervaring bij en moest je volgens mij een maat kleiner bestellen toch? Brooklyn valt bij mij wel als een echte 36.
Tango1987, het was trouwens ook nog jouw schuld, door de donkerbruine rijbroek bovenop de wine te leggen![]()
Dit is mijn eerste bestelling bij Ruitergoed btw. Had nog niet eens een account.
Tango1979 schreef:urosa schreef:Gianti wat gek! Karen heb ik geen ervaring bij en moest je volgens mij een maat kleiner bestellen toch? Brooklyn valt bij mij wel als een echte 36.
Bruin staat zo mooi bij de Wine!! Goeie keus.
Anouk: ik ga echt pre ouderen als de Ruby komt!! Vorig jaar dacht ik al: rond Valentijnsdag een rode, hoe leuk zou dat zijn!! Hoop hoop..
Lorette: 2 weken wachten voordat je de verzendbevestiging krijgt is helemaal niet gek. Dus no worries