Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:06

De peacock staat mooi bij K*obe 8-)

Ik volg de status van mijn pakje niet meer op. Ik zie vanzelf wel wanneer het in de postbox valt voor ophalen. Het is begin januari verzonden, we zijn een dikke maand verder.
Ik zou heel graag de Sage bestellen maar eerlijk is eerlijk, ik durf niet goed hierdoor. Ook niet bij Hypostore ofzo, want wie geeft garantie dat zij ook niet met zulke giga wachttermijn gaan geconfronteerd worden? Of zou dat al ingecalculeerd zijn?

paljaslaura

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:02

Ik wacht gewoon totdat ze ergens in Nederland leverbaar zijn :+

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:26

Ik heb op Zalando een shirtje gevonden wat volgensmij wel goed past bij mijn olive, als ik hem binnen krijg vraagt dat natuurlijk weer om een foto. :D aan de andere kant, mocht die niet matchen dan kan ik hem gewoon als “normaal” dragen. :+

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 17:11

Varekaj schreef:
De peacock staat mooi bij K*obe 8-)

Ik volg de status van mijn pakje niet meer op. Ik zie vanzelf wel wanneer het in de postbox valt voor ophalen. Het is begin januari verzonden, we zijn een dikke maand verder.
Ik zou heel graag de Sage bestellen maar eerlijk is eerlijk, ik durf niet goed hierdoor. Ook niet bij Hypostore ofzo, want wie geeft garantie dat zij ook niet met zulke giga wachttermijn gaan geconfronteerd worden? Of zou dat al ingecalculeerd zijn?

Jemig dat is wel heel lang zeg.
Ik heb ook bij Hypostore besteld,maar hou mijn hart vast. Houdt me wel tegen meer te bestellen wat nog uit Engeland moet komen.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 17:12

De laatste update van mijn azure bestelling staat op 26 februari. Ik ben benieuwd of ze dat halen. Ik vind het niet erg, heb er rekening mee gehouden.

Vandaag hadden we weer de iceblue.
Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 17:40

Bij mij staan de dekjes op 26 maart pas. Mijn shirtje komt wel al 9 maart geloof ik

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 17:41

Maartje_M schreef:
Bij mij staan de dekjes op 26 maart pas. Mijn shirtje komt wel al 9 maart geloof ik

Bij mij ook op 26 maart! :j

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 18:18

*kom even binnen vallen*

Is mijn zadel nou echt zo groot? Heb het idee dat iets anders dan Le Mieux al helemaal niet gaat passen...

Als ik het springzadel hierboven zie vind ik het dekje veel mooier liggen
Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 18:24

Het zadel oogt vanaf de foto wel te lang voor je paard.

Dekje gaat net. Zonde. Hij is wel prachtig.

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 18:30

Saaams schreef:
Het zadel oogt vanaf de foto wel te lang voor je paard.

Dekje gaat net. Zonde. Hij is wel prachtig.

Ja hij is aan de lange kant inderdaad. Zadelmaker komt binnenkort om te kijken. Was hem enkel nog aan het passen. Lastig om wat te vinden met lange benen..

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 19:48

Farjen schreef:
Huh wat raar, mijn post is weg :o?

Bij deze, mijn paprika op mijn hele rode vos. Ik denk dat die wel leuker zal staan op mijn blonde vos :)

[ [url=m/sxvFp2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Doedatje, die French is leuk! Soms heb ik wat moeite met de lusjes, maar ik heb wel 3 singelstoten ipv 2

Hier eindelijk mijn paard kunnen opzadelen (naja mijn instructeur is er op gegaan :+ ) en mijn peacock loire kunnen gebruiken <3 <3

[ [url=m/5KQQep.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/noIIdg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die paprika vind ik echt veel mooier staan dan verwacht op zo'n rooie!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:05

Mijn bestelling stond op de 19e. Een week extra later dan in eerste instantie werd aangegeven. Maar nog niet wat gezien..:

Benieuwd.wat er gaat gebeuren.

Vraag me wel af waarom ze de levertijd op 1 week hadden gezet als ze wisten dat het zo’n drama zou zijn.

Heb het wel ingecalculeerd hoor. Maar ergens mogen ze die verwachting toch wel aanpassen op hun site.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:28

Yadano, ik denk dat de suède en loire even groot is. Zou ze eens op elkaar moeten leggen :)

Varekaj, haha ja. Instructeur moet mijn setjes maar ondergaan :') Ik ben op stal wel degene die het meest losgaat daarin :+
Balen van je pakket, maar ik ben ook nog steeds op wacht. Besteld op 18 januari en komt pas eind April.. En dat is de mink, niet eens een nieuwe kleur.

Mooi Saaams!

Hommage, oh prachtig die spectrum <3 En ik vind het niet verkeerd staan zo

Bliksemflits, bedankt :D

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 22:55

Mag ik huilen. De Loire schuift onder mijn zadel |(. Mijn favoriet. Hebben jullie daar ook last van en evt tips? Anders moet ie weg. Heb niks aan een dekje dat gaat schuiven... Suedes liggen als een huis.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 23:16

Ik moet dat ook nog gaan bezien. Best spannend. Had je de memory of classic? Lusjes vastgemaakt of niet?

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 23:22

Classic en lusjes vast. Echt zo rot

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 07:27

Ik begin mij toch serieus wat af te vragen .

Ik hoorde van iemand die zelf ook "dealer" is van Lemieux dat het nog helemaal niet zeker is of de nieuwe kleuren wel in de suede variant komt!
Op de site van Hypostore kun je ze wel bestellen , maar op de officiele site van Lemieux zelf staat de Suede uitvoering ook niet.

Weet iemand ook hoe dit zit?

En ik ben het eens met de mening dat Hypostore erbij moet vermelden dat de zending echt voorlopig nog niet binnen komt en dat ze ook niet weten wanneer.

Hoop dat deze "angst" geen werkelijkheid wordt

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 08:03

Ik zie de suede uitvoering wel staan op de LeMieux site?
Afbeelding

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 08:05

Janntjuh schreef:
Ik zie de suede uitvoering wel staan op de LeMieux site?
[ [url=m/Har4HE.jpg]Afbeelding[/url] ]

ok, fijn dan, ik zag gister alleen de loire uitvoeringen staan, maar ben er blij van

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 08:14

beegee schreef:
Mag ik huilen. De Loire schuift onder mijn zadel |(. Mijn favoriet. Hebben jullie daar ook last van en evt tips? Anders moet ie weg. Heb niks aan een dekje dat gaat schuiven... Suedes liggen als een huis.

Dat had ik de eerste keer ook, daarna enkel de voorste singelstoot door het achterste lusje gedaan en geen problemen meer met schuiven! :D

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 08:53

ricojoreen schreef:
beegee schreef:

Dat had ik de eerste keer ook, daarna enkel de voorste singelstoot door het achterste lusje gedaan en geen problemen meer met schuiven! :D

Dat kan ik nog proberen, bedankt voor de tip :) De voorste singelstoot zat nu door het middelste lusje en de achterste “los” omdat het een driepunts singelsysteem is. Zal jouw tip eerdaags eens uitproberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:11

Mijn Loire classic blijft perfect liggen bij mijn Tinker in ieder geval. Wel met de lusjes vast.

Mijn pakket staat op status "in levering" bij GLS *\o/* dus wie weet kan ik het vandaag of morgen oppikken :):) Dat hoop ik toch, want de geschiedenis is beëindigd volgens de tekstversie bij de T&T en als laatste follow-up staat er 21/1/21 afgeleverd in depot te Puurs. We gaan het zien, maar bij het vorige pakket kwam er toen wel fiks schot in de zaak. Spannend!

Hubbels ik heb in januari bij HH in Engeland zelf besteld. Vandaar dat ik nu de Sage niet durf bestellen. Niet bij hen en niet in een Europese shop, juist omdat het zo vast lijkt te lopen en ik me afvraag of die levertijd wel gaat lukken die ze opgeven.
Ofwel is alles ginds al onderweg/besteld en is de vanaf datum op de Europese sites de uiterste datum dat de douane het zeker vrijgegeven gaat hebben.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:14

Mijn Loire blijft ook prima liggen, maar ik maak de lussen los en doe ze onder het zweetblad, dekje gaat geen kant meer uit.

Maar kan natuurlijk alleen als je geen monoblad hebt :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:24

Ik denk dat de levertijd niet gegarandeerd kan worden, maar ik denk wel dat Europese shops via een andere weg bestellen en ook een andere routing hebben dan customer orders. Waardoor het afhandelen ongetwijfeld sneller gaat. Maar ook voor hen is het nieuw, dus ik denk dat niemand het met zekerheid kan zeggen.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 12:02

Nou, dat sneller zou ik niet op rekenen momenteel := Ook niet voor bedrijven