Iemand toevallig hier met fotos?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maessie schreef:Ik kwam meerdere vergelijkingsfotos tegen:
(Namen aanvullen mag )
Seagrass(?)/Pistachio/Moss
[ [url=m/b40Ibu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moss/Capulet green/Lichen green/Pistachio/Seagrass/-
[ [url=m/i6dR7q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dark sky/Charcoal/ Silver Cloud
[ [url=m/qjvqFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citadel/Parisian blue/Blueberry/Vintageblue
[ [url=m/MkBvZS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sapphire/Blueberry
[ [url=m/wvrEBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iceblue/Steelblue/Citadel
[ [url=m/3AHeXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GLc6rR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U2vNcB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LXS4n6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5NXkLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tessa ik zeg doen! Het is bij mij een favoriet!![]()
[ [url=m/dXABss.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Wij ook weer eens een voor ons nieuw dekje getest
De ES Sapphire op Dije
[ [url=m/f2knor.jpg]Afbeelding[/url] ]

hou al dagen de ps site in de gaten of er toevallig iemand de rosie set had terug gestuurd ofzo en er weer een full zou komen. En vanmorgen om 4 uur, voordat ik naar werk ging was het zover, dus die is gekocht :’) voor 95€ kon ik hem niet laten gaan. Kreeg een persoonlijke kode en binnen zweden is verzenden altijd gratis
xXutopiaXx schreef:Wij ook weer eens een voor ons nieuw dekje getest
De ES Sapphire op Dije
[ [url=m/f2knor.jpg]Afbeelding[/url] ]

hou al dagen de ps site in de gaten of er toevallig iemand de rosie set had terug gestuurd ofzo en er weer een full zou komen. En vanmorgen om 4 uur, voordat ik naar werk ging was het zover, dus die is gekocht
voor 95€ kon ik hem niet laten gaan. Kreeg een persoonlijke kode en binnen zweden is verzenden altijd gratis
Jij ook je gat bevre... wacht dit gaat een rare zin worden
Ook een nieuw dekje
x_Milou schreef:Heeft iemand het Kentucky Velvet dekje in lichtblauw? Ik twijfel of ik die koop of de Parisian Blue. Zou dat ongeveer dezelfde kleur zijn?
Heb een schimmel dus ik denk dat de witte rand van de Parisian niet super is, maar vind hem wel erg mooi

Iriscope schreef:Maar hebben de amazones op die foto's dan specifiek gemeld dat het om de steel blue springschoenen gaat? Want er zijn gewoon Parisian blue springschoenen en ik denk dat ze op de foto lichter lijken dan de kappen door dat ze glanzen in een andere hoek.
[ [url=m/8M27ro.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar het zou best kunnen inderdaad dat het dan wel de Parisian springschoenen waren, alleen vind ik het dan wel enorm zonde dat het een tint andere kleur is. Het is op meerdere foto's van meerdere mensen zo, dus niet alleem lichtinval helaas. Maar wel scherp van je Iriscope!