Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orion456 schreef:Voor degenen die de Merlot Crystal hebben: gaan die edelsteentjes op het dekje niet snel kapot daar waar de singel erover heen zit (of de singelstoten)? Vind hem super vet maar twijfel om te kopen omdat ik niet wil dat die steentjes er snel af gaan of beschadigen.
mavantos schreef:Zoals ik het in het topic lees zijn jullie echte fans haha, ik stond dus vorige keer bij de Divoza met een ES dekje in mijn handen. Alleen ik heb dus echt haat aan van die dekjes met die lange lussen, aangezien die onhandig zijn.
Alleen lees hier bij een aantal dat ze de ES dekjes mooier vinden dan de PS dekjes. Wat is nou echt het verschil? Ik zie alleen die dikke rand aan de voorkant, maar dat zou voor mij een pluspunt zijn. Aangezien die geen stomme lussen heeft.
mavantos schreef:Zoals ik het in het topic lees zijn jullie echte fans haha, ik stond dus vorige keer bij de Divoza met een ES dekje in mijn handen. Alleen ik heb dus echt haat aan van die dekjes met die lange lussen, aangezien die onhandig zijn.
Alleen lees hier bij een aantal dat ze de ES dekjes mooier vinden dan de PS dekjes. Wat is nou echt het verschil? Ik zie alleen die dikke rand aan de voorkant, maar dat zou voor mij een pluspunt zijn. Aangezien die geen stomme lussen heeft.
XiiaaooNaa schreef:orion456 schreef:Voor degenen die de Merlot Crystal hebben: gaan die edelsteentjes op het dekje niet snel kapot daar waar de singel erover heen zit (of de singelstoten)? Vind hem super vet maar twijfel om te kopen omdat ik niet wil dat die steentjes er snel af gaan of beschadigen.
Heb hem pas 2 keer op gehad ... enige wat opvalt en andere is dat het echt kwalitatief mooie en goede steentjes zijn! Geen goedkope zooi van aliexpress als het ware.
Dus ik vertrouw er wel op dat die echt wel mooi lang blijven en zeker niet snel losraken.
orion456 schreef:Ik vind de ES dekjes net een tikkeltje luxer en beter afgewerkt ogen. Mooiere kleuren ook. en het logo op de dekjes is mooier bij ES. Die grote lussen zijn het enige echte nadeel en ze schuiven heel iets naar achter. Maar ik vind het niet storend genoeg om ze niet te kopen. Daarnaast heeft ES ook hele mooie kwalitatief goede (helaas ook dure dus) kleding erbij om leuke setjes te maken. Heeft PS minder volgens mij.