Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:tiwi1969 schreef:Kobalt blauw
En het liefst de pads en inlages los aanbieden zodat je zelf naar believen kan combineren.
De inlagen van christ passen niet in een ghost pad.
Ghost heeft geen keuze in inlagen. Er is wel het eea gewisseld wb. Inlagen maar we houden het bij 1 soort.
Helene83 schreef:Wubwub schreef:Maartje, thanks voor de screenshot! Heb je nog wat aanvullende vragen gestuurd, we gaan er naar kijken
Ik had dus ook precies dat op de pc van mijn werk.
Buitenzinnig schreef:Wat voor kleur Ghost dekjes zouden jullie graag willen? Even het eea aan het inventariseren zodat we met Ghost om tafel kunnen evt
xyzutu2 schreef:Voor iedereen die tegen het kleurtjesgebrek bij Christ: Grandeur en Mattes hebben ook boomloze dekjes, maar dan in meer kleuren.
En ze hebben de optie van gouden randjes.![]()
Het is dat ze geen van drieen op mijn paard passen, maar wat ik qua dekjes fijn vind is als je uit de drie basisvormen kunt kiezen: Ghost zadelmodel zoals nu, vierkant en barok met een punt naar achteren toe.
Voor degenen die toch een flitsender kleurtje willen: je kunt pads met een katoenen bovenkant ook zelf verven. Ik heb net een vale/grauwe tweedehands Grandeur pad chocoladebruin geverfd, het is echt een pokkewerk en je zit twee uur op je knieen om te roeren, wassen en uit te spoelen maar het resultaat is bij mij echt egaalbruin, dus dat is voor anderen met christ/grandeur/barefootpads misschien ook een optie.
pmarena schreef:Vragen naar kleuren voor dekjes is eigenlijk altijd kansloos, er komen nooit overtuigend 3 kleuren uit ofzo