Dit is Manu afgelopen zondag, bij ons vertrek op trektocht. Voor het beeld lijkt het hele stapeltje nog niet erg in te zakken, maar als ik zit, merk ik daar niets van en hij loopt er toch echt meer dan prima onder.
Anoniem
Geplaatst: 01-10-15 15:53
Zie inderdaad allemaal leuke dingen voorbij komen. Wij zijn laatst van zadel geswitcht en dit lijkt een betere match, blij mee Binnenkort komt een roze pad binnen, ook erg benieuwd naar hoe dat staat
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 30-04-17 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto verwijderd
Wat een hoog genomen foto, het lijkt wel een heel kleine pony zo Hee ik heb de Kifra western pad ook in het roze op voorraad liggen
Inderdaad nog wel een heel stapeltje Blue, maar dat zakt vanzelf wel in (ook zonder dat je er op dat moment op zit)
Gelukkig heb je er geen last van
Anoniem
Geplaatst: 02-10-15 12:24
De pony is ook behoorlijk klein hahaha, ze meet 1.40 bij de schoft, maar gezien het een hoge schoft gevalletje is zal haar rug zo'n 1.35 a 1.40 zijn
Ik heb gisteravond nog een roze budgetpad binnengekregen die nog nagenoeg nieuw is en krijg vandaag een bruine western kifra pad binnen dus maak daar ook nog even wat foto's mee binnenkort
Het is een lekker zomers plaatje in ieder geval Zal wel mooi bij het touwhalster passen hoor die roze BudgetPad. Leuk dat je nog een ZGAN gevonden hebt
Het is niet de singel die het probleem is, maar de singelbevestiging op de plek aan het zadel. Wil je de singelbevestiging recht omhoog hebben zoals het hoort, dan komt je zadel te ver naar voren.
Claudia78
Geplaatst: 11-10-15 09:12
Hallo, ik heb sinds gisteren een Trekker Luxus voor mijn Noord Zweedse Brukhäst. En dat terwijl ik heel hard riep geen boomloos zadel te willen Voor degene die ook een trekker hebben. Wat voor dekje hebben jullie er onder? Ik heb nu gewoon een oud dressuur dekje er onder maar vind die enorme lussen die ik nergens kwijt kan niet mooi en handig. En hoe hebben jullie je beugelriemen, eronder of over de zweetbladen? Ik heb ze er onder want ik vind het anders zo zonde van de zweetbladen. Nu vind ik wel dat je door ze onderlangs te doen erg in een bepaalde beenhouding gedrukt word. Hierdoor komen mijn hakken erg omhoog.
Kaatastrof
Geplaatst: 11-10-15 09:18
Gefeliciteerd met je Trekker! Daar ga je nog veel geniet van hebben Momenteel rijd ik met mijn Trekker ook met gewone dressuurdekjes. Dat ging prima, maar als paardlief beetje intensiever moet werken kwamen ze er zeiknat vanonder. De zweetafdruk zag er wel altijd prima uit, maar aangezien ik van plan ben om misschien terug langere afstanden te gaan rijden komende lente, wou ik graag iets dat meer dempt. Toen ik mijn Trekker Ultimate Luxury getest heb, heb ik dat gedaan met een Torsion T Cool Pad. En wow, dat zat echt enorm fijn. Het geheel veerde lekker op mijn paard's rug en de demping was maw veel beter. Nu heb ik er dus een tijd geleden één gekocht met inlages en is de pad nagemaakt naar mijn paard. Ik ben heel benieuwd naar hoe het rijdt. Jammer genoeg waren er problemen met de leverancier, maar ik hoop volgend weekend je iets te laten weten..
Voor de lusjes; die deed ik rond het ringetje en frutselde de overschot weg. In dit topic enkele pg's terug vind je wel foto's van ons geheel.
Oja, beugelriemen boven 't zweetblad want ik heb korte beentjes Wel met een wollen hoesje over om zowel zadel als mijn benen te beschermen. (het leertje van de T-beugelriemen durven wel eens venijnig in mjn been te porren anders en dat doet auw als je lang onderweg bent..)
Claudia78
Geplaatst: 11-10-15 11:58
Ah, gevonden idd al pagina`s terug..... Ik herken die korte beentjes (ook altijd een drama met broeken?) Ja, ik had ook al aan bont of stof om de riemen gedacht maar of ik dat nou mooi vind? Ik rijd nu nog met beugelriemen van mijn stal eigenaresse want ik heb gisteren bij Eppeljeck wintec webbers gehaald waarop stond one size. Nou op zijn kortst waren die me nog veel te lang. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring en foto`s met dat torsion pad.
Ja, broeken zijn een ramp Goh, de bontjes zijn zeker niet voor de mooi. Mij stoort het niet. Je kan het evt. wel opleuken door neusbontjes in een gepast kleurtje te zoeken voor bij een setje ofzo. Hier nog een foto van ons geheel aangezien dit wel een topic is voor foto's.
mindful
Geplaatst: 11-10-15 13:14
Mooi geheel Jackytje, leuke beugels! Waar heb je deze gekocht?
Hier onderhoud ik mijn zadel gewoon met water (tuinslang erover), direct afdrogen, lederzeep van HH en dan ofwel met lederolie - al las ik dat dat slecht is voor de stiksels.. - ofwel met een soort lederbalsem. Ik doe er verder niet zo heel veel aan.
Torsion pad eindelijk toegekomen Superblij! Dit weekend ritje mee maken. Ben eens benieuwd.
mindful
Geplaatst: 13-10-15 20:19
O, daar zijn die leuke beugels weer Leuke pad Jackytje, past er mooi onder!
Claudia78
Geplaatst: 14-10-15 08:28
Oh mooi Jackytje Waar heb jij hem gekocht? Ik heb nog op internet gezocht maar kan alleen adressen in het buitenland vinden.