Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Irma_Maandag schreef:Dat klopt Starbreeze; en in NL gekocht, onder NL voorwaarden, mag je bij een dergelijk product uitgaan van twee jaar consumenten-garantie. Vandaar dat ik er nu -voor de 2 jaar verstreken zijn- werk van maak door melding te maken bij de verkoper en het hier plaats. Precies om ervaringen te delen. De ruitersportzaak die het product heeft verkocht, moet idd met een oplossing komen. Prima dat ze advies inwinnen bij de fabriek, maar in mijn mailcontact met de verkoper heb ik deze tweejarige termijn reeds genoemd. Ik hou jullie op de hoogte!
meiske1577 schreef:Irma_Maandag schreef:Dat klopt Starbreeze; en in NL gekocht, onder NL voorwaarden, mag je bij een dergelijk product uitgaan van twee jaar consumenten-garantie. Vandaar dat ik er nu -voor de 2 jaar verstreken zijn- werk van maak door melding te maken bij de verkoper en het hier plaats. Precies om ervaringen te delen. De ruitersportzaak die het product heeft verkocht, moet idd met een oplossing komen. Prima dat ze advies inwinnen bij de fabriek, maar in mijn mailcontact met de verkoper heb ik deze tweejarige termijn reeds genoemd. Ik hou jullie op de hoogte!
Even uit interesse, hoe kom jij aan de 2 jaar? Ik dacht dat dit 6 maanden was?
Ik ben het trouwens volledig met je eens. De koopovereenkomst is met de winkel afgesloten, niet met fairfax zelf.
Starbreeze schreef:Ik wed dat het merendeel van de in 2013 verkochte singels zonder onderhoudsadvies verkocht is. Dan kunnen ze zeggen dat het onderhoud -volgens hen!- niet goed is, maar ze hebben nooit aantoonbaar iets voorgeschreven.
Starbreeze schreef:Ik wed dat het merendeel van de in 2013 verkochte singels zonder onderhoudsadvies verkocht is. Dan kunnen ze zeggen dat het onderhoud -volgens hen!- niet goed is, maar ze hebben nooit aantoonbaar iets voorgeschreven.