Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elco schreef:Ik heb nare ervaringen met Iris Smalbeek, ik kan je wel Eleonora aanraden daar heb ik wel hele fine ervaringen mee..
Maris schreef:Nou ...... bij mijn paard was het wel bespiering weg. Hij heeft een hele hoge schoft met amper trapezius spieren ernaast. Ik ken hem ook niet anders dan zo, maar nu dus wel 2 headplates nog minder. Ik heb een aantal maanden weinig met hem kunnen doen vanwege blessure en daarna geen passende wow meer.
2005 schreef:Iemand een idee waar je wow panels kunt vinden die bijvoorbeeld stuk zijn? Wil een experiment doen. In ieder geval, heb al een advertentie op bokt gezet, maar misschien hebben jullie nog tips.
Mariska van Oest ken ik niet, waar zit zij?
marianne5000 schreef:2005 schreef:Iemand een idee waar je wow panels kunt vinden die bijvoorbeeld stuk zijn? Wil een experiment doen. In ieder geval, heb al een advertentie op bokt gezet, maar misschien hebben jullie nog tips.
Mariska van Oest ken ik niet, waar zit zij?
Mariska (http://www.zadelhulp.nl) is mijn fitter en komt uit kootwijkerbroek, ik ben zeer tevreden!
Maris schreef:JoesPleasure schreef:Nou hopelijk kun je nu weer lekker vooruit Maris en wellicht dadelijk weer een grotere headplate erin?
ik hoop het.
Ik heb vandaag pijn in mijn rug , nie goed nie. Maar hopen dat het niet door het zadel komt !
Remember schreef:De zweetbaden kunnen op 2 standen en je beugels ook, heb je daar al wat mee gevarieerd? Zo kun je 4 variabelen maken en wellicht dat er iets tussen zit dat beter gaat?