Tja ik weet het niet. Ze zagen er geen heil in in ieder geval... maar dat is wel met meer dingen hoor , ze wijzen het in eerste instantie af , moeten er dan vervolgens een paar jaartjes op kauwen...en INEENS hebben ze een goed "nieuw" idee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pmarena schreef:Oei die pommel is echt wel heel duidelijk te klein !
Tja we willen gerust alle maten pommels er bij doen hoor , maar dan wordt het zadel zo duur
Ik zeur echt al jaren om een verstelbare pommel , Barefoot wil het ook wel graag maar ze hebben nog geen systeem gevonden waar ze echt echter staan ,
ik word daar een beetje mopperig van want als er IETS vervelend is dan is het wel om die *vloek* pommels van Barefoot te verwisselen

Slofje schreef:Jihoe, heb een cheyenne bij Bianca besteld
Met een beetje geluk kan ik vanavond nog het geld overmaken en kan 'ie morgen opgestuurd worden
Hopen dus :3
Heb die van mij nu ruim een jaar, zowel paard als ik zijn helemaal tevreden.
(ter aanvulling, ook paard loopt er dan nog prima bij, met losse soepele rugspieren)
Ook de drukplekken/ droge plekken waarvan ik dacht: stijgbeugelophanging, zijn nu ook nat! Ik zie het knutselen met dubbele inlages niet zo zitten, dus hopelijk kunnen we weer vooruit.