Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Moratoetje schreef:Nee. Ik woon in de provincie Zeeland, dus ik weet niet wie er bij in de buurt zit.
Ha, andere zeeuwse !![]()
Iris komt idd normaal altijd bij mij, maar ze had wat weinig tijd de laatste tijd. margreet van Alona komt ook naar Zeeland.
2005 schreef:Heel misschien dat ik een wow wegdoe: curved tree, lichtgewicht 17 inch zitting, sdwg panels, headplate 3, lange zweetbladen (+2), met alleen dijbeensteun (even de engelse naam kwijt). Zadel is in zeer goede staat, nog geen jaar oud.
Kleur: donkerbruin/havanna met tan kussens en bies.
Zinn schreef:volgens mij is het met die echte vette lederbalsems (zoals de passier en effax potten) gewoon belangrijk dat je er niet teveel op doet en echt goed uitsmeert, inmasseert zeg maar. En achteraf (ik doe het altijd een dag later) ook opwrijven met een droge doek. Daar gaat het ook van blinken, maar dan haal je alle overbodige resten weer weg. En met zadelzeep zelf zorgen dat je genoeg water gebruikt, liefst dat het schuimt op je hoofdstel/zadel. Niet met droge zadelzeep gaan werken, dan zit alles zo dicht, de vloeibare van stubben is daar idd gemakkelijker mee. Wat ik met die vettige hoofdstellen op mijn werk toen gedaan heb, gewoon in water afwassen...dan was het meeste er weer af, maar daarna moet je het uiteraard weer verzorgen, want water droogt uit.
Moratoetje schreef:Leuk, meer Zeeuwen hier![]()
Ik zag dat Eleonora Westebring (http://www.noor-bewegingswetenschappen.nl) ook vanuit Essen (bij Roosendaal) werkt. Dat zou ook nog kunnen. Weet niet of iemand ervaring heeft met haar?