Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne200 schreef:Excalibur schreef:Heeft iemand ervaring met deze jas? Ben benieuwd of die waterdicht is en of de mouwen lang genoeg zijn. Had vorig jaar de Loire jas gekocht maar daar waren de mouwen te kort van.
[ Afbeelding ]
Super fijne jas maar bij flinke regen niet waterdicht
#Ymke# schreef:Ah jammer, bedankt voor de reactie!Polar schreef:de horseware liners passen niet onder de arika. Ik ga er vanuit dat lemieux onderling wel dezelfde bevestiging voert.Stille meelezer, maar weet iemand of de Arika liners ook goed liggen onder de Kudos thermo? Of dat Horseware liners compatibel zijn met de Kudos Thermo?
En eventueel een halsdekenloze foto van het nieuwe model?
Ik vind bij mijn paard de schoft vrij ver uitgesneden als ik naar de 2 beschikbare foto's zonder hals op internet kijken.
[ Afbeelding ]
Saaams schreef:Hoe kan het dat ik andere prijzen heb dan mijn stalgenoot? Beide ingelogd.
Bij haar is de jay blue €45
[ Afbeelding ]
xLiez schreef:Nou heel raar heb net baselayer besteld in zwart, toen was zadeldek uitverkocht. Kijk ik nu weer op de site is zadeldek weer op voorraad. Iemand in friesland die nog iets wil bestellen? Heb geen zin in 2x verzendkosten haha
lotte002 schreef:xLiez schreef:Nou heel raar heb net baselayer besteld in zwart, toen was zadeldek uitverkocht. Kijk ik nu weer op de site is zadeldek weer op voorraad. Iemand in friesland die nog iets wil bestellen? Heb geen zin in 2x verzendkosten haha
ik woon wel niet in friesland maar wil evt wel mee bestellen met je ? weet niet of je het met alleen allegro zwarte dekje red kwa bestelling zonder verzendkosten ?