Ziet er nog niet raar uit zo met het lusje. Volgende week komt er een zadelpasser met nieuwe zadels en alleen al vanwege de dekjes collectie twijfel ik of ik voor een monoblad zadel zou gaan. Maar als ik het bij jou zo zie dan is het nog wel ok.
Zijn er hier mensen die een bodywarmer van ES hebben? Zo ja, zijn het fijne bodywarmers en hoe vallen ze qua maat?
XiiaaooNaa
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-23 20:32
aniek1985 schreef:
Zijn er hier mensen die een bodywarmer van ES hebben? Zo ja, zijn het fijne bodywarmers en hoe vallen ze qua maat?
Maat is voor mij normaal. Zou gewoon je eigen maat bestellen. Is zeker fijn! Maaaaar merk dat ik hm zelf weinig pak, ik pak uiteindelijk een vest (die ik ook van ES veel heb haha)
Stal_Fiore
Geplaatst: 10-10-23 21:50
Ik vind m vrij klein vallen. Wou dat ik een grotere maat genomen had.
Hartje
Geplaatst: 10-10-23 21:57
aniek1985 schreef:
Ze vallen goed op maat. Ik gebruik ze veel in het frisse seizoen. Voor de warme dagen is deze te dik/warm.
Heb net een aantal dekjes verkocht dus mag heus een nieuwe
Texas02
Geplaatst: 17-10-23 01:58
Haha, jaaa.. Met Black Friday mag het wel Ik moet nog even kijken bij mijn spullen, ik wil nog een aantal dingen verkopen die ik toch nooit gebruik en alleen maar in de garage liggen (geen ES of PS), daar kan natuurlijk wel weer een dekje voor gekocht worden, mocht dat verkocht worden