Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
....( nu schaam ik me een beetje
)
tennan schreef:Wat voor pads worden het dan, Buitenzinnig? De originele maar dan gekleurd? Of mag je dat nog niet zeggen
Buitenzinnig schreef:tennan schreef:Wat voor pads worden het dan, Buitenzinnig? De originele maar dan gekleurd? Of mag je dat nog niet zeggen
Ik mag van alles zeggen maar ik weet ook niks nog. En ik weet ook niet of het door gaat. We zijn rustig aan het kijken naar welke kleuren behoefte zou zijn, en dan kijken we naar de materialen
Ikzelf vind bijv. de christ pads (die je laatst liet zien) en hoe die gemaakt zijn heel erg mooi
gewoon katoen bovenkant met die mooie vakjes maar het beste zou dat zijn in verschillende kleuren
bij grandeur is zoiets ook te krijgen maar ik weet niet hoe mooi die onder de ghost zadels passen? Ik vond de christ pads er in ieder geval echt perfect onder staan, alleen jammer dat ze verder geen kleurtjes hebben. Buitenzinnig schreef:Bij christ blijft het gewoon zwart en bruin.
Wb de coolpads,daar zijn we mee bezig, al maanden,maar schiet niet echt op..
Deze zouden mooi onder de ghost zadels moeten passen dan.
En vast ook in kleurtjes