Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gekvanfleur schreef:Ik had niet gedacht het ooit nog eens te zeggen, maar morgen krijgt mijn paard ook lemieux op haar rug![]()
Ik vind ze oer en oerlelijk (net die pagonydekjes van de divoza) maar als je er een kado krijgt moet je er toch wat mee dus morgen ga ik kijken of de functionalteit opweegt tegen het verschrikkelijke uiterlijk.
SteffiiY schreef:gekvanfleur schreef:Ik had niet gedacht het ooit nog eens te zeggen, maar morgen krijgt mijn paard ook lemieux op haar rug![]()
Ik vind ze oer en oerlelijk (net die pagonydekjes van de divoza) maar als je er een kado krijgt moet je er toch wat mee dus morgen ga ik kijken of de functionalteit opweegt tegen het verschrikkelijke uiterlijk.
Tsja het is net wat je belangrijk vindDenk dat je paard liever met een functioneel dekje rijd waar hij/zij zich beter door voelt dan dat je paard ziet dat hij een mooi dekje op heeft.
gekvanfleur schreef:Ik had niet gedacht het ooit nog eens te zeggen, maar morgen krijgt mijn paard ook lemieux op haar rug![]()
Yvank_ schreef:Nouja functioneel geldt kennelijk niet voor elk paard.. Gisteren weer meegereden en hij blijft wegschuiven en strak trekken op de schoft... Daarna maar mn eskadadron cotton opggedaan en die ligt gelijk als een huis. Ik snap er niks van
Roos_M schreef:Yvank_ schreef:Nouja functioneel geldt kennelijk niet voor elk paard.. Gisteren weer meegereden en hij blijft wegschuiven en strak trekken op de schoft... Daarna maar mn eskadadron cotton opggedaan en die ligt gelijk als een huis. Ik snap er niks van
Zonde! Ze zijn 2e hands nog goed te verkopen gelukkig!
alicelover schreef:Vraagje voor de Le Mieux kenners.
Hoe lang is een M bontje van bontrand tot bontrand? En een L maatje? Ik twijfel welke maat ik nodig heb namelijk.