Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keeyzie schreef:Pipodipo schreef:Dat klopt, dat zijn ze ook helemaal niet. Bij mijn paard werd het er zo warm dat hij er irritatieplekjes van kreeg. Dus nu zijn ze gepromoveerd tot transportbeschermers. Ze blijven na een paar wasbeurten wel erg mooi trouwens, dat viel me mee.
Vandaag voor het eerst gebruikt en de pezen voelde inderdaad warm aan...
grrrrrrr.... wat een gedoe dit!
Welke maat is het niezzz?
keeyzie schreef:162 dus ik denk dat deze peesbeschermer gewoon niet voor ons is weggelegd.![]()
De M is weer net te klein, ga denk toch maar weer voor de simpele.
De Le Mieux gisteren een volledige training omgehad, het viel me nog alles mee qua warmte.
Ze zijn ook keurig op hun plek blijven zitten
keeyzie schreef:mariekerocky: Dat klinkt goed, vind het ook een mooie beschermer die het been niet te "lomp" maakt.
Mensen misschien ook ervaring met de Grand Prix van Harry's Horse? Deze lijken verdacht veel op de
snugboots van Le Mieux, de prijs is alleen iets gunstiger
keeyzie schreef:mariekerocky: Dat klinkt goed, vind het ook een mooie beschermer die het been niet te "lomp" maakt.
Mensen misschien ook ervaring met de Grand Prix van Harry's Horse? Deze lijken verdacht veel op de
snugboots van Le Mieux, de prijs is alleen iets gunstiger
pol013 schreef:'Die 'snugboots' van harry horse zijn toch veel te hoog zo? Die zitten toch in de weg als het been buigt?
wwillemijn: ik heb de le mieux brushing boots. Fijne beschermers maar de benen zijn toch wel ooit nat er onder. Ik gok wel beter dan bij gewone maar echt droog toch niet.