Inkepink: zou je een JustAdjust niks vinden dan...? Die is ideaal voor korte, spekkige pootjes...heb ik zelf ook namelijk

Zeker bij een geheel zwarte Barrydale zie ik geen reden waarom je niet officieel zou mogen starten.
Bij een 2-kleurig zadel krijg je wellicht eerder vragende blikken.
Een Lexington is niet ideaal voor jullie wellicht door beperkte zitruimte en verhoogd VPS aan de achterkant.
Barrydale heeft de meest forse zweetbladen en een redelijk vaste positie qua wrong dus wellicht ook niet ideaal. London heeft natuurlijk ook wel dressuur-zweetbladen, maar de wrong kun je met klittenband veel meer verplaatsen onder de kniestukken.
Maar zelf ben ik 1m60 en vind modellen met kniewrongen sowieso niet zo fijn.
JustAdjust is dan veel fijner want je zit minder breed met dijwrongen dan met kniewrongen, en je kan de wrongen verplaatsen.
Erg handig zodat je ze precies op de plek en met de schuine hoek zo kan plakken waar ze voor jou fijn zitten. En als je bvb. de ene keer met langere beugels rijdt en de andere keer met kortere, dan kan je dus ook weer de schuinte net iets verzetten zodat ze fijn aan blijven sluiten en je niet net een vervelend puntje in je been hebt prikken of juist net geen goed contact hebt.
EN je kan de zitting nog wat korter of langer zetten natuurlijk....en de beugelriemophanging verplaatsen. Dus echt hele fijne persoonlijke fijnafstelling mogelijk