Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:1 in hoeverre is een wow aanpasbaar?
omdat juist met lucht paarden er snel onder schijnen te veranderen. Dat de kussens enorm aanpasbaar zijn, begrijp ik, maar hoe zit het met de boom?
Citaat:2 is hij ook aanpasbaar voor de ruiter? stel ik wil bv eerst wel wrongen en later niet meer; zou dat kunnen?
Citaat:3 Waar ik bang voor ben: hoe stevig zit je in een wow? Ik begrijp dat je zelf moet leren zitten uiteraard, maar waar ik een beetje bang voor ben, is dat ik er door al die lucht afstuiter
Ik kan een stuk beter zitten dan vroeger, maar ik ben er nog altijd niet goed in om op stuiterballen te zitten.......
Citaat:4 Ik heb begrepen dat paarden onder lucht nog groter en ruimer gaan bewegen...... imo maakt dat de kans dat ik er af stuiter nog veel grotertegelijk wil ik geen zit waarin ik vast zit en me niet meer kan bewegen, enorme wrongen en een badkuip-zit zijn aan mij niet besteed, ik wil alleen steun hebben als ik eraf dreig te stuiteren, is dit mogelijk?
Citaat:5 stel ik koop een tweedehands wow, is hij dan nog steeds helemaal aan te passen aan paard en mij? ofwel, móet ik echt een nieuwe kopen? Want dat vind ik wel echt enorm duur
Citaat:6 wat betekent headplate en tab en stitchline?
Wordt ook gebruikt bij smallere paarden, voor mijn paard zit er een headplate 3 in, en heb tabs aan m'n kussens, dit geeft bij mijn zadel meer ruimte voor haar brede hoge schoftwervels.Citaat:Tab is een extra stukje op de kussens waardoor de kussens iets lager langs de schoft tot dragen komen (vooral gebruikt bij brede paarden/weinig schoft volgens mij)
Urielle schreef:Weet iemand van jullie of er een overzicht is van welke headplates van Wow overeenkomen met welke boommaat in cm bij wolkussens?
Bijv. boommaat 1, is dat al een mediumboom zeg maar, of nog een smalle?