kruitvat zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: kruitvat zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:06

Offtopic:
Beste dorienkee, door jou eerdere posts (en zeer volwassengedrag) vind ik jou post zeer storend om te lezen. Zowel door het taalgebruik als jou manier van reageren.

Jij weet helemaal niet hoe sodera haar post heeft bedoeld. Dat is hetgrote nadeel van een forum als bokt. Misschien komt het niet vriendelijk over, maar dat kan ook puur aan jou instelling en humeur liggen. Misschien bedoeld ze het niet zo, je ziet haar gezicht immers niet op het moment dat ze het intikt.
De opmerking dat je moet leren typen (en de regels van bokt is moet lezen) dat begrijp je nu misschien niet, maar als je je eigen posts terug leest misschien wel.

Ontopic:
Ik blijf bij mijn standpunt. IK vind het niet correct dat kruidvat zadels gaat verkopen.
Zelf zou ik ook NOOIT een zadel kopen zonder het gezien te hebben. Je moet het via de website bestellen, en maar afwachten wat je krijgt.
Bij vele webshops kan je online merkzadels kopen, welke je eerst heb kunnen bekijken in een ruitersportzaak. Ook hier gaat mijn voorkeur niet naar uit, maar dan zeg ik nog ok....
Persoonlijk vind ik dat je niet een zadel moet kopen voordat het op je paard heeft gelegen, en je dus zeker weet dat het goed past

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:10

ik zit nog niet zo heel lang op bokt, en dacht niet aan editten. Zoals ik al eerder zei. Ik vond sodera's post heel arrogant overkomen.'''leer typen, en ga terug naar school'' Vind ik gewoon niet aardig overkomen. Ik vind dat we elkaar mening moeten respecteren. Ken jij sodera? en weet jij WEL hoe ze het bedoelt? dan hoor ik het graag

edit: Pling Ik heb al mijn berichten voor je terug gelezen. Ik lees echt niet vreselijk spelfouten en ik zie dat ik elke keer gewoon aardig ben geweest. Behalve bij dat editten maar heb meteen gezegd dat ik daar dus niet aan dacht, verder heb ik voor de grap er een x onder gezet ''oeh bad girl'' Kwamdat hard aan?? ben wel benieuwd waarom ik zo storend ben Ach gut
Laatst bijgewerkt door pinuts op 08-08-07 15:20, in het totaal 2 keer bewerkt

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:13

loes-freke schreef:
LCharlotte schreef:
BELACHELIJK! Er zijn teveel mensen met te weinig kennis van zaken om te weten hoe het zadeltje ligt. gevolg: Kapotte paardenruggetjes! Boos!

zo denk ik er ook over.

sluit me hier helemaal bij aan

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:21

Nadya schreef:
Lous schreef:
Hier is al eens een discussie over geweest als ik mij kan herinneren. Maar de meeste paardenmensen weten toch wel dat dit nooit iets kan zijn. Die kijken heus wel verder.

Tja, dat zou je denken. Ik zie bij ons hoe kinderen een pony van hun ouders krijgen en vervolgens gooien ze er een tweedehandsje op of kopen er eentje van zadelmarkt (want goedkoop). Het is niet om aan te zien, ze passen nooit met alle gevolgen van dien.
Helaas zijn er dus wel degelijk een hoop onwetende mensen met paard, die dit kopen. Scheve mond

Zodra je ook maar iets van het 'nietpassende zadel' zegt, proppen ze er honderden lapjes bont onder xD. Misschien wél je geld in het zadel steken & niet in die 'zogenaamde statusbepalende bontjes'?

Ik vind het ook gewoon niet kunnen, zoals de meerderheid van de meningen hier ^^.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 16:50

Ik had mijn tweedehands MERKzadel voor iets meer Tong uitsteken Heb ik dan toch liever aangezien ik die vooraf kon passen en nakijken.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:05

Ik heb de post niet arrogant bedoeld maar jij gedroeg je een beetje kinderachtig en toen heb ik daar ook zo opgereageerd.
Als je je posts terugleest zitten ze vol stijl en spel fouten waardoor het heel vervelend leest en je geeft vind ik op een rare manier je mening weer.

Ik denk dat we deze discussie event. verder per pb moeten doen omdat het heel erg off topic gaat.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 20:18

ok. heb je mail gestuurd

ontopic: ja ik zou dan eerder ook 2ehands zadel kopen, als bij de kruidvat

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 21:02

Ga maar gewoon naar een paardenwinkel, zo'n afprijzing is niet normaal

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:44

Tja ik zou zo'n zadel nooit kopen... Alsof dat zadel ooit 1200 gekost heeft...

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:54

ik vind het schandalig dat ze zo'n van-voorprijs neer mogen zetten die duidelijk nergens op slaat...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:59

precies... Nagelbijten / Gniffelen

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:20

Pff het wordt steeds gekker.mijn wintec dresuurzadel heb ik 2dehans gekocht en die was gewoon nog goed koper

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:52

Wie koopt er in vredesnaam nou een zadel bij de kruidvat!? DE KRUIDVAT!?

Saranyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:39

Zeeeer apart...moest ook even kijken bij de zin "kruidvat zadel"
Ik dacht...zie ik het nou verkeerd of staat er echt kruidvat??
Wanneer je verstand van zadels hebt kun je denk ik wel redelijk inschatten of het goede kwaliteit is of niet maarja...juist wanneer je er verstand van hebt ga je voor andere merken Knipoog

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:08

Vroeger had de V&D ook paardenspullen en de Scapino verkocht rijlaarzen. Ik zie het probleem echt niet zo.
De Lidl en de Makro verkopen ook skies. Die dingen moeten ook afgesteld worden en daar zeurt niemand over. Net als lenzen, die kun je ook overal kopen. Het zou gewoon netjes zijn als ze er bij zouden zetten dat een deskundige de ligging zou moeten controleren. Dat zetten ze zoals ik al eerder zei ook bij lenzen erbij.

WilDhoeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:11

waarom wordt iedereen hier boos om?
ze moeten dat toch zelf weten, ze merken het wel als niemand t koopt Vork

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:12

WilDhoeF schreef:
waarom wordt iedereen hier boos om?
ze moeten dat toch zelf weten, ze merken het wel als niemand t koopt Vork

niet iedereen denkt zo goed na

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:13

De mensen die skiën klagen ook over de skies..( ik ken toevallig veel hobby skiërs!)
maar een skier gaat niet over een zadel klagen.. heel logisch Knipoog
Dit is een paarden forum, wss hebben niet veel mensen skiën als hobby/sport Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:16

StalHaast schreef:
Dit is een paarden forum, wss hebben niet veel mensen skiën als hobby/sport Knipoog

Zeker wel, maar dat is in deze discussie niet relevant. Nagelbijten / Gniffelen

Puk_SuperHaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:21

De bandages, caps en rijlaarzen van de Lidl zijn wel van goede kwaliteit, en een dekje kan ook nog wel maar dit vind ik wel te gek worden, moet een paard zeker een rugblesure oplopen omdat het geen goed zadel is...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:26

StalHaast schreef:
De mensen die skiën klagen ook over de skies..( ik ken toevallig veel hobby skiërs!)
maar een skier gaat niet over een zadel klagen.. heel logisch Knipoog

Ik klaag niet hoor over wat voor soort spullen ze waar verkopen. Ik zou er zelfs rustig skies kopen als ze tenminste allmountainskies voor gevorderden zouden verkopen (helaas verkopen ze alleen beginnersskies). Op het moment dat ze een stubbenzadel bij Kruidvat zouden verkopen, dan denk ik dat er heel anders gesproken zou worden door veel bokkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:27

Wat praten jullie allemaal negatief.
Ik vind het een heerlijk zadel. Ja
Mooie is ook dat hij op mn beide paarden past (KWPN-er + Arabier×Welsh). Gebruik hem dus ook op allebei de paarden, dressuur en springen. Ja Past perfect!

Okee, hopelijk begrepen jullie dat dit sarcastisch was. Vind het belachelijk dat Kruidvat dit zomaar verkoopt, het is een drogisterij! Onwetende paardenmensen kopen snel zo'n zadel, wat de rug kapot kan maken van zo'n paard.. Goedkoop is duurkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:30

De trekpleister heeft zoiets toch ook "geflikt" een tijdje terug? Geloof dat we daar op bokt ook een flink discussietopic (voor zover er discussie over nodig is Clown ) over hebben gehad destijds...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:16

chicolover schreef:
Bij de Lidl hadden ze ook paardenspullen, maar ik vind persoonlijk dat het een zéér redelijke kwaliteit is hoor ;j
Zadel zou ik niet zo snel daar kopen Nagelbijten / Gniffelen

Haha alleen hadden ze bij de Liddl zo'n One Size, Fits All! deken. Jaa, ik dacht, ik heb een grote Epony, dat is redelijk in de 'middenmoot' qua maten. Nope dus. De deken hangt net boven haar knie en zelfs met dekensingel is hij nog zwabberig. Maarja, voor dat geld Nagelbijten / Gniffelen

Overigens vind ik het vréselijk om bij de Kruidvat een zadel te vinden. Sowieso geloof ik de afprijzing van 1200,- naar 299,- niet. Dit zou betekenen dat de kwaliteit te vergelijken is met een Kieffer of een Ainsley oid.

maxxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:00

Focussed, ik ben het helemaal met je eens, kwaliteit tegen zo'n afprijzing is waarschijnlijk geen kwaliteit.

En waarom online bestellen, dat is ook al zoiets raars, ik bedoel als je zadels wilt verkopen doe het goed en kom niet met zo'n rare "publiciteit-geld-stunt" aanzetten van: Kijk hier een mooi zadel, dik afgeprijst, KOPEN MENSEN! En dan vervolgens helemaal NIKS van professionele "hulp" geven bij de aankoop van het zadel!

De echte paardenmensen weten idd hoe het zit!