Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loes-freke schreef:LCharlotte schreef:BELACHELIJK! Er zijn teveel mensen met te weinig kennis van zaken om te weten hoe het zadeltje ligt. gevolg: Kapotte paardenruggetjes!
zo denk ik er ook over.
Nadya schreef:Lous schreef:Hier is al eens een discussie over geweest als ik mij kan herinneren. Maar de meeste paardenmensen weten toch wel dat dit nooit iets kan zijn. Die kijken heus wel verder.
Tja, dat zou je denken. Ik zie bij ons hoe kinderen een pony van hun ouders krijgen en vervolgens gooien ze er een tweedehandsje op of kopen er eentje van zadelmarkt (want goedkoop). Het is niet om aan te zien, ze passen nooit met alle gevolgen van dien.
Helaas zijn er dus wel degelijk een hoop onwetende mensen met paard, die dit kopen.
WilDhoeF schreef:waarom wordt iedereen hier boos om?
ze moeten dat toch zelf weten, ze merken het wel als niemand t koopt
StalHaast schreef:Dit is een paarden forum, wss hebben niet veel mensen skiën als hobby/sport
StalHaast schreef:De mensen die skiën klagen ook over de skies..( ik ken toevallig veel hobby skiërs!)
maar een skier gaat niet over een zadel klagen.. heel logisch
Dit is een paarden forum, wss hebben niet veel mensen skiën als hobby/sport
chicolover schreef:Bij de Lidl hadden ze ook paardenspullen, maar ik vind persoonlijk dat het een zéér redelijke kwaliteit is hoor ;j
Zadel zou ik niet zo snel daar kopen