Persoonlijk rij ik gewoon met de kleuren die ik mooi vind. En als andere mensen daar een probleem mee hebben... so what

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Volgens mij zit jouw ruin er niet mee als hij een roze dekje krijgtIk denk dat jij er als ruiter meer mee zit wat andere mensen er van zullen vinden.
Persoonlijk rij ik gewoon met de kleuren die ik mooi vind. En als andere mensen daar een probleem mee hebben... so what ;)
panni199 schreef:tegenwoordig zijn voor mannen een roze polo toch ook in de mode waarom dan voor een paard dan niet
Sietsss__ schreef:mijn ruin is ook altijd helemaal in het roze, bandages al zijn dekensdekjes en ik zelf ook met me paardrijbroek en sokken:P alleen zijn halster niet, die is van swarovski
_Nicky schreef:En toch snap ik niet waarom bij rose direct een verband wordt gelegd met homo...
Scum schreef:Volgens mij zit jouw ruin er niet mee als hij een roze dekje krijgtIk denk dat jij er als ruiter meer mee zit wat andere mensen er van zullen vinden.
Persoonlijk rij ik gewoon met de kleuren die ik mooi vind. En als andere mensen daar een probleem mee hebben... so what