vast succes dan met je toetsen!! 
umm weet ik eigenlijk nog niet
moet ik nog even bedenken, een vriendin van mij had een babyblauwe zweetdeken gemaakt met een gevlochten witte rand erlangs
was erg mooi
maar ga het natuurlijk niet naapen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vast succes dan met je toetsen!! 
moet ik nog even bedenken, een vriendin van mij had een babyblauwe zweetdeken gemaakt met een gevlochten witte rand erlangs
was erg mooi
maar ga het natuurlijk niet naapen
en als je foto's maakt wil je er misschien een detail foto van maken?
dan kan ik even kijken hoe dat werkt
dat dekje heb ik gewoon met fleece gedaan van hetzelfde als het dekje
we zien je wel weer verschijnen als je tijd hebt
ik wil ook wat gaan maken maar ben beetje druk momenteel... BianCatjee schreef:hoe werk jij de randen af? met wat voor spulen als je foto's maakt wil je er misschien een detail foto van maken?
dan kan ik even kijken hoe dat werkt
dat dekje heb ik gewoon met fleece gedaan van hetzelfde als het dekje

Farouche schreef:Dabo heeft heeft een site

oftewel, een bontje voor OP het zadel, zodat je lekker warme billen hebt als het koud is
Ik ben ook van plan om een dekje en frontriem van die stof te maken, want ik heb er twee liggen. En als ik dan nog over heb maak ik een frontriem erbij
Foto's maken als t af is heaa
Hoe ga je dat voor over het zadel dan vast zetten ?? Of maak je t met elastiek ofzo.. 

Black_Dahlia schreef:ik had er een willen maken..
maar ben niet creatief genoeg
BianCatjee schreef:Nicky__ schreef:wij hebben hier ook 3 zelfgemaakte
wat voor soortenen heb je er misschien ook foto's van?

1 rose shetpad ( te klein dus voor mijn vz pony
)

liefiej schreef:ik heb er ook 3 gemaakt1 rose shetpad ( te klein dus voor mijn vz pony
)
1 felgroene maat full
en een zadelvormige rose
Bolhvj schreef:ik heb laatst nog een geruite rood met groen dekje gemaakt voor mijn vz shetje.. echt super leuk! ook nog met bijpassende bandages ziet er super lief uit!
Emmziejj__x schreef:Bolhvj schreef:ik heb laatst nog een geruite rood met groen dekje gemaakt voor mijn vz shetje.. echt super leuk! ook nog met bijpassende bandages ziet er super lief uit!
Foto's ??
)