Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XchantjuhX schreef:Ik wil de ruby
Maar ik kan hem nergens meer vinden...
Weten jullie nog een online ruitersport zaak die ze verkoopt?
Ik ga iig binnenkort op ruby-jacht in zuid holland
mara_lover schreef:Ik heb er ook een, ik vind ze echt super mooi.
Maar, die van mij schuift wel, en dat is een groot nadeel.
Le_onie schreef:ik heb vandaag de anky zand + bijpassende peesjes gekocht.. ik zat te twijfelen tussen peesjes of bandages, ik deze keer heb ik tog maar voor peesjes gekozenzal snel foto's maken
Paula1990 schreef:Nooit geschoven ofzo hoor bij mij .. volgens mij heb je dan toch echt een verkeerd zadel!
passieX schreef:heeft er iemand een donkerblauwe ANKY te koop? nieuw model (dus niet de oude!)
Flugellin schreef:Paula1990 schreef:Nooit geschoven ofzo hoor bij mij .. volgens mij heb je dan toch echt een verkeerd zadel!
Ik heb een zadel op maat laten maken voor mijn paard. Het zadel is een paar weken geleden nog opgevult waar het moest... Nog verschuiven de Anky pads onder mijn zadel
Paula1990 schreef:Maar pk pads hebben dezelfde vorm als de ankypads
_Nicky schreef:Nee, de PK's zijn beter naar de rug gevormd en de Anky's zijn recht.
Gewoon hoog de kamer intrekken en dan heb er weinig last van dat ze zo recht zijn.
Citaat:ik heb vandaag de anky zand + bijpassende peesjes gekocht.. ik zat te twijfelen tussen peesjes of bandages, ik deze keer heb ik tog maar voor peesjes gekozenzal snel foto's maken