Bitch schreef:Alle drie ?
Mocht je 'slopers' nodig hebben, bied ik mij aan!![]()
Samen slopen met beleid?
Bel me anders even....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Alle drie ?
Mocht je 'slopers' nodig hebben, bied ik mij aan!![]()
unamie schreef:wat me opvalt is dat mensen met een zadelmarkt zadel zeggen dat het perfekt past, dat het prima zadels zijn, bla bla ..![]()
kijk je dan in iemands profiel zie je een paard met een zadel op zijn rug, die voor geen meter ligt![]()
zeg je dan dat het zadel niet goed ligt, beweren ze weer dat je dat niet vanaf een foto kan zien (zij misschien niet maar andere wel)
het zegt naar mijn idee meer over de mensen die ze kopen, dan over de zadels zelf
volgens mij is een zadelmarktzadel voor sommige mensen een way of life
eszy schreef:Wat is je doel? Mensen zichzelf schuldig laten voelen omdat ze een ZM zadel op de rug van hun paard hebben liggen?
unamie schreef:eszy schreef:Wat is je doel? Mensen zichzelf schuldig laten voelen omdat ze een ZM zadel op de rug van hun paard hebben liggen?
voor een paar honderd euro staan op marktplaats regelmatig 2e hands A merk zadels kopen zoals bv stubben
Ann schreef:Het valt me op dat sommige mensen met een ZM zadel aankomen met "Het zit goed", "Ik vind het mooi" en tot slot nog een keer "Het ligt goed op mijn paard". [...]
Ann schreef:Dat zeg ik niet, KiWiKo. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen die zo'n zadel kopen het laten checken door iemand met "verstand van zaken" omdat daar meestal wat geld voor moet worden betaald.
Met alle respect, al kreeg ik gratis zo'n zadel dan nog wilde ik het niet op mijn paard hebben. Ik draag zelf ook geen "Bristol" schoenen omdat ik de pasvorm daarvan prut vind, ook al zou ik ze alleen in de tuin aanhebben
Klinkt een beetje snobistisch, maar zo bedoel ik het niet. Ik stel gewoon heel veel eisen aan goede schoenen en zadels
porscherider schreef:Een ZM- of merkloos zadel kan idd wel goed liggen op een paard, míts je paard er goed onder past. Want vaak hebben ze maar een boommaat. En daar knelt de schoen... euh, kamervaak... vanwege de prijs wordt zo'n zadel overal op gegooit met 2 dekjes én een onderlegger eronder om het maar passend te maken.
Valt me trouwens op... hoeveel Merano-zadels er wel niet op MP worden aangeboden wegens niet passen...
Maar of je nu een merkloos zadel of een Gucci-zadel hebt: als ie maar past. En daar ligt het grootste probleem.
Eigenlijk zou er een cursus ofzo moeten komen die je kunt doen en dat je daarna kun zien of een zadel past of niet.