Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:SharonIndezz schreef:Wat vinden jullie een echt must have voor op een schimmel?
Black Edition, Deep Olivine
Rood vind ik zelf niet mooi (gevoel
)
Offtopic maar zelf vind ik de grijze van Kentucky erg mooi en de Pied de Poule. Voor foto’s pb maar
posje schreef:Hoi allemaal, zo nu en dan al wel eens wat gepost in de vorige topics. Kan jullie vaak niet bijhouden, maar wil proberen iets actiever te worden.
Ik ben benieuwd wie van jullie de ps of sweden mambo coffee of de ps of sweden burnt orange op een vos heeft liggen en hier een foto van wil delen?
De sale bij Ps zelf is wel heel aantrekkelijk om mijn collectie uit te breiden.. Ik twijfel nog om ook de alex baselayer hunter green te bestellen, de kleur lijkt alleen niet helemaal te matchen met het hunter green dekje. Heeft iemand van jullie die combinatie?
Farjen schreef:posje schreef:Hoi allemaal, zo nu en dan al wel eens wat gepost in de vorige topics. Kan jullie vaak niet bijhouden, maar wil proberen iets actiever te worden.
Ik ben benieuwd wie van jullie de ps of sweden mambo coffee of de ps of sweden burnt orange op een vos heeft liggen en hier een foto van wil delen?
De sale bij Ps zelf is wel heel aantrekkelijk om mijn collectie uit te breiden.. Ik twijfel nog om ook de alex baselayer hunter green te bestellen, de kleur lijkt alleen niet helemaal te matchen met het hunter green dekje. Heeft iemand van jullie die combinatie?
Het is niet de mamba maar de gewone coffee maar qua kleur zijn die hetzelfde denk ik?![]()
[ [url=m/AN2MoX.png]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Notrouble, heb jij een maat S van de Anastasia? Ik heb hier de M, kan morgen nog wel even een aanfoto maken. Misschien zit ik ook wel net tussen de S en de M in qua maat.En ik heb de kraag bijna altijd dicht, iets met koukleum
![]()
"Gaat Ps site weer checken.."
Prima2Donna schreef:Leuk weer een nieuw topic! Ik blijf lekker met jullie mee lezen en af en toe posten. Ben aan het twijfelen om de coffee mamba en green suede nog te bestellen, maar eigenlijk mocht ik een paar maanden geen geld uitgeven van mezelf. Die kortingen hebben een te hoge aantrekkingskracht![]()
@posje hier de burnt orange op een lichte vos. Ik vind het prachtig staan.
[ [url=m/jS9p7t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NwiBki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roulette_ schreef:Die kleur staat haar goed Kimley.
Ik heb vandaag voor het eerst in maanden met mijn springzadel gereden (en een eskadron dekje, ik heb geen spring ES of PS helaas) en heb weer hernieuwd respect voor de mensen die daar dagelijks mee rijden, geef mij maar een dressuur zadel.
lideli schreef:Mijn dekjescollectie net even snel op de foto gezet. Ik heb ook nog allerlei accessoires en kleding, maar had geen zin om dat er allemaal bij te zoeken
[ [url=m/DKVn7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links dressuur, van boven naar onder: Lap of Honour, Latte Mamba, Raspberry, Ombre Plum & Beluga Black Ruffle
Recht springen, van boven naar onder: Merlot, Moss, Walnut, Ombre Navy & ES Mahogany
[ [url=m/EDDpme.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kat vond het erg interessant
Lapach schreef:Ik ben er ook weer bij![]()
Roulette, dat heb je toch maar weer kunstig gedaan! Doe je topic 4 ook weer? Dan stuur ik mijn collectie, tegen die tijd moet het me toch gelukt zijn![]()
Leuke foto’s komen er weer voorbij!!!