Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnnickT schreef:charlotteehx schreef:Bij horselet hebben ze nu 40% t/m 80% korting op ps of Sweden! 15% kortingscode voor horselet: DRUIKT16
Dat zijn mooie kortingen! Ben alleen wel wat huiverig vanwege verschillende ervaringen van bokt, heeft iemand nu met deze korting al iets besteld? En hebben ze regelmatig zulke hoge kortingen?
AnnickT schreef:charlotteehx schreef:Bij horselet hebben ze nu 40% t/m 80% korting op ps of Sweden! 15% kortingscode voor horselet: DRUIKT16
Dat zijn mooie kortingen! Ben alleen wel wat huiverig vanwege verschillende ervaringen van bokt, heeft iemand nu met deze korting al iets besteld? En hebben ze regelmatig zulke hoge kortingen?
N_B_N schreef:Ik denk het wel aangezien de ariat ook alleen in de winkel was. Ken de winkel verder ook niet, volg ze alleen via Facebook
Ik heb vanmiddag besteld bij thehorselet ging erg makkelijk. Je pakketje word alleen niet thuis geleverd maar op een ups point als ik het goed heb begrepen
Solica schreef:Pattypaard schreef:Ook nog op zoek naar een witte rijbroek die niet doorschijnt met hoge taille & siliconen. Lastig gevalletje
ELT Hella High Waist! Super fijn stofje valt echt super mooi, zit heerlijk en high waist.