Jessie2020 schreef:Die fuchsia blijft maar aan me knagen...
Die staat voor a.s. maandag op de planning om een week te gebruiken.
Misschien krijg ik je wel over de streep

Wel een flinke zoektocht vermoed ik
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:Jessie2020 schreef:Die fuchsia blijft maar aan me knagen...
PrietPraat schreef:Ja mr wel gek dat ik het enkel hebt met dit ene dekje en niet met alle andere![]()
Het is precies of het dekje niet goed aansluit waardoor een spleet is en teugel komt er dan tussen. Ik heb al geprobeerd meer naar achteren te leggen of meer naarvoor maar haalt niets uit. Met als gevolg dat ik het dekje nu liever laat liggen.
Nimber schreef:Zoey omg held! Wat een dekjes!!
Ik heb net twee grip dekjes verkocht. Past niet meer onder mn nieuwe zadel.
Nu heb ik alleen nu een peacock Loire en mn witte wedstrijddekjes. Betekend wel dat ik mag shoppen!
Kom maar door met tips. Wat staat er mooi op deze kleur bruin?
Ik heb al mijn tuig zwart. Rijbroeken zwart, bruin, grijs en 1 donker groene. Echt felle kleurtjes zijn niet mijn ding.
[ [url=m/rgaptF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XHmZBb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nimber schreef:Zoey omg held! Wat een dekjes!!
Ik heb net twee grip dekjes verkocht. Past niet meer onder mn nieuwe zadel.
Nu heb ik alleen nu een peacock Loire en mn witte wedstrijddekjes. Betekend wel dat ik mag shoppen!
Kom maar door met tips. Wat staat er mooi op deze kleur bruin?
Ik heb al mijn tuig zwart. Rijbroeken zwart, bruin, grijs en 1 donker groene. Echt felle kleurtjes zijn niet mijn ding.
[ [url=m/rgaptF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XHmZBb.jpg]Afbeelding[/url] ]
PrietPraat schreef:Lusjes maak ik niet meer vast omdat ik ook dacht dat het daar aan lag, maar helaas pindakaas. Al blij dat ik dus niet de enige ben met het probleem, het is inderdaad irritant. Het is inderdaad een stugge zadeldoek. Mss na meer wassen dat het wat soepeler wordt.
ZoeyDercks schreef:Jessie2020 schreef:Die fuchsia blijft maar aan me knagen...
Caresse07 schreef:PrietPraat schreef:Lusjes maak ik niet meer vast omdat ik ook dacht dat het daar aan lag, maar helaas pindakaas. Al blij dat ik dus niet de enige ben met het probleem, het is inderdaad irritant. Het is inderdaad een stugge zadeldoek. Mss na meer wassen dat het wat soepeler wordt.
Ik maak de lusje open en doe ze dan onder mijn zweetblad, maar dat kan natuurlijk alleen als je geen monoblad hebt