Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imaudy schreef:Mijn pony heeft van Lemieux een S, zit vrij klein mocht iets groter. Welke maat kan ik het beste van shires nemen? Een S of een M?
superpony schreef:imaudy schreef:Mijn pony heeft van Lemieux een S, zit vrij klein mocht iets groter. Welke maat kan ik het beste van shires nemen? Een S of een M?
Wat voor pony?
Ik heb voor 3 quarters dus de shire maat M of cob. Die heeft rek op de kaak. Voor 1 merrie met minder hamsterwangen is het iets te ruim.
Mijn new forest van 1.42m die ook halsters maat Cob heeft, heeft van lemieux ook m/cob. Ik wil morgen wel kijken of de shire bij hem ook zelfde zit
Hutcherson schreef:Oeh dit is een passend topic voor mijn eerdere vraag..
Ik zoek een goede vliegenkap die goed blijft zitten, die niet op het hoofd gaan plakken na een regenbui en waar ze ook nog mee kunnen zien in de nacht. Vind dit altijd spannend omdat ik niet goed weet wat ze nu kunnen zien na een regenbui of snachts. Ik heb niet de mogelijkheid om meermaals per dag de maskers op en af te doen.
Marsu schreef:Sinds ik vorig jaar het fly guard masker van Busse ontdekt heb, wil ik niks anders meer. Deze is achter de oren te verstellen en dit is het eerste masker wat mijn paard laat zitten. Eerder liep ik elke dag wel een paar keer de wei af te zoeken naar het masker, maar deze laat ze zonder problemen zitten.
[ Afbeelding ]
Ik zoek een goede vliegenkap die goed blijft zitten, die niet op het hoofd gaan plakken na een regenbui en waar ze ook nog mee kunnen zien in de nacht. Vind dit altijd spannend omdat ik niet goed weet wat ze nu kunnen zien na een regenbui of snachts. Ik heb niet de mogelijkheid om meermaals per dag de maskers op en af te doen.
imaudy schreef:Ja, doe ik morgen even!Als dat zou willen doen graag!
imaudy schreef:Als dat zou willen doen graag!
imaudy schreef:Bedankt, ze vallen redelijk gelijk dus.