Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DuoPenotti schreef:Heb je al eens een ongebroken bit geprobeerd?
Daar komen ze over het algemeen fijner aan.
dat kan natuurlijk een fager zijn. Maar je kan ook eens eens simpele HH proberen.

Mariska_vD schreef:Wat grappig die verschillen!
Hier beide 12,5. Br is echt een stuk groter.
[ [url=m/w1x5xl.jpg]Afbeelding[/url] ]
 . Alhoewel ik wel liever nu de voorkeur heb voor de bustrens want sinds ik rij met de bustrens Julia is er geen gedoe meer om zijn bit in te doen. Moest ik voorheen me vingers tussen zijn kiezen doen en hij zijn hoofd de lucht in gooide. Hoef ik nu alleen maar bit voor zn mond te houden en hij hapt erin. Dat zegt al genoeg voor mij. Maargoed ik mis toch een beetje speling op de bustrens. Paard is niet altijd even zacht in de mond, kaak, hoofd of hoe je het ook wilt benoemen.
 . Alhoewel ik wel liever nu de voorkeur heb voor de bustrens want sinds ik rij met de bustrens Julia is er geen gedoe meer om zijn bit in te doen. Moest ik voorheen me vingers tussen zijn kiezen doen en hij zijn hoofd de lucht in gooide. Hoef ik nu alleen maar bit voor zn mond te houden en hij hapt erin. Dat zegt al genoeg voor mij. Maargoed ik mis toch een beetje speling op de bustrens. Paard is niet altijd even zacht in de mond, kaak, hoofd of hoe je het ook wilt benoemen.                                                         

Albert schreef:Kom in dit topic nog niet echt ervaring tegen met model Greta.
Gezien de paarden hier het beste lopen op enkel gebroken roestvrijstalen bitten ben ik nieuwsgierig naar ervaringen met dit model.

Albert schreef:Had je hiervoor ook een enkel gebroken bit en welk verschil merk je?
Zowel tussen je oude bit als tussen de 2 kanten van dit bit.
Is hij ook daadwerkelijk de afmeting die je besteld hebt? (gezien sommige ervaringen hier qua maat)

Ik hem hem wel omgedraaid, dus niet de "standaard" ophang-versie
 Ik hem hem wel omgedraaid, dus niet de "standaard" ophang-versie