Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lienboon schreef:Ik twijfel over de legging: ik word nu al door de broek heen gebeten door de dazen... is deze stof veel dunner? En de strook aan de zijkant, worden jullie niet gebeten??
Weissjee schreef:_classic schreef:Wij gaan deze zomer voor het eerst kamperen en ik vroeg me af of jullie ook kampeerspullen bij de decathlon hebben gekocht? Wat hebben jullie precies gekocht en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Wij hebben veel kampeerspullen gekocht bij Decathlon en zijn over alles tevreden. We hebben onder andere een tent, stoelen, tafel, lampjes, luchtenbed, slaapzakken en nog meer wat ik nu zo niet kan bedenken. Als je ergens meer over wilt weten, vraag maar
Weissjee schreef:_classic schreef:Wij gaan deze zomer voor het eerst kamperen en ik vroeg me af of jullie ook kampeerspullen bij de decathlon hebben gekocht? Wat hebben jullie precies gekocht en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Wij hebben veel kampeerspullen gekocht bij Decathlon en zijn over alles tevreden. We hebben onder andere een tent, stoelen, tafel, lampjes, luchtenbed, slaapzakken en nog meer wat ik nu zo niet kan bedenken. Als je ergens meer over wilt weten, vraag maar
brittien schreef:siskeh schreef:Ik vond de zomer rijlegging toch niet echt fijn, die terug gestuurd.
Maar al een tijdje een hele fijne jeans-achtige (wel erg stretch) rijbroek. Erg fijn.
Mag ik vragen wat jij er niet zo fijn aan vond?Ik zit een beetje te twijfelen of ik hem ga aanschaffen
haffiefreak schreef:Vraagje, hoe vallen de damesrijbroeken en de leggings?
Bij mij zijn de pijpen altijd te lang. En zit er klitteband bij de enkels?
lieke2 schreef:Weissjee schreef:
Ben wel benieuwd naar welke tent jullie hebben? En welke tafel en slaapzak? En waar hebben jullie gekampeerd?
_classic schreef:Weissjee schreef:
Dankjewel! Tent, luchtbed, slaapzakken en stoelen hebben we al. Ik zat meer voor wat kleine spullen als lampjes enzo te kijken en misschien handige musthaves waar ik zelf zo 1 2 3 niet aan denk
Wat voor lampen hebben jullie gehaald?