Decathlon.. wat koop jij er?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mxren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:55

Decathlon is zo fijn! Ik heb er broeken en halsters van. Helaas pasten de caps niet goed.
Het hoofdstel dat een paar pagina's terug werd gepost is erg mooi. Misschien ga ik die ook halen.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:51

Lienboon schreef:
Ik twijfel over de legging: ik word nu al door de broek heen gebeten door de dazen... is deze stof veel dunner? En de strook aan de zijkant, worden jullie niet gebeten?? :?

De stof is idd een stuk dunnen, te vergelijken met een sportlegging, ik ben er nog niet mee gebeten maar een gewone rijbroek houd die K-beesten ook niet tegen.

Hindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 00:09

Ik koop er eigenlijk al mijn hardloop spullen, nooit aan gedacht dat ze ook paarden kleding zouden verkopen. Zo te lezen ook prima kleding, ik ga er binnenkort eens kijken!

Cinnepin

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:19

Heb een mail dat mijn bestelling vertraagd is :(

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:20

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:29

Ik vond de zomer rijlegging toch niet echt fijn, die terug gestuurd.
Maar al een tijdje een hele fijne jeans-achtige (wel erg stretch) rijbroek. Erg fijn.

brittien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:34

siskeh schreef:
Maar al een tijdje een hele fijne jeans-achtige (wel erg stretch) rijbroek. Erg fijn.

Mag ik vragen wat jij er niet zo fijn aan vond? :o Ik zit een beetje te twijfelen of ik hem ga aanschaffen :)

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:40

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:44

Afbeelding

Heerlijk 2 dagen van de paarden4daagse gereden met mijn decathlon legging!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:47

Sure_lee schreef:
[ [url=m/TFyoB0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk 2 dagen van de paarden4daagse gereden met mijn decathlon legging!

Afbeelding

Wij ook :))

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:06

Ik ook :DAfbeelding

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:10

Weissjee schreef:
_classic schreef:
Wij gaan deze zomer voor het eerst kamperen en ik vroeg me af of jullie ook kampeerspullen bij de decathlon hebben gekocht? Wat hebben jullie precies gekocht en wat zijn jullie ervaringen daarmee? :)

Wij hebben veel kampeerspullen gekocht bij Decathlon en zijn over alles tevreden. We hebben onder andere een tent, stoelen, tafel, lampjes, luchtenbed, slaapzakken en nog meer wat ik nu zo niet kan bedenken. Als je ergens meer over wilt weten, vraag maar :D

Ben wel benieuwd naar welke tent jullie hebben? En welke tafel en slaapzak? En waar hebben jullie gekampeerd?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:15

Mijn vriend en ik hebben de 3persoons quickhiker gekocht voor 3 weken kamperen in Uganda en Kenia en super tevreden! Ook onze matjes waren van Decathlon en bevielen ook goed.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:20

Weissjee schreef:
_classic schreef:
Wij gaan deze zomer voor het eerst kamperen en ik vroeg me af of jullie ook kampeerspullen bij de decathlon hebben gekocht? Wat hebben jullie precies gekocht en wat zijn jullie ervaringen daarmee? :)

Wij hebben veel kampeerspullen gekocht bij Decathlon en zijn over alles tevreden. We hebben onder andere een tent, stoelen, tafel, lampjes, luchtenbed, slaapzakken en nog meer wat ik nu zo niet kan bedenken. Als je ergens meer over wilt weten, vraag maar :D

Dankjewel! Tent, luchtbed, slaapzakken en stoelen hebben we al. Ik zat meer voor wat kleine spullen als lampjes enzo te kijken en misschien handige musthaves waar ik zelf zo 1 2 3 niet aan denk :')

Wat voor lampen hebben jullie gehaald?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:37

Hier komt ook veel weg van de Decathlon. Altijd weer een feestje on daarheen te gaan. Heb zelf 2 hardloopsetjes er vandaan. En mijn cap en rijhandschoenen.

Zoon zijn tennisrackets, dochter haar rijbroek en jophurs. Mijn man zijn afritsbroeken en zonnebrillen.

En waar wij echt zo super blij mee zijn, de fresh&black tentjes voor onze kids. Licht aan de buitenkant en donker van binnen. Het scheelt echt heel veel qua temperatuur en daardoor slapen ze een stuk beter.
Lampje voor in hun tent is deze: http://www.decathlon.nl/p/kampeerlamp-b ... mc=8331218

Ook al paar keer een fiets voor de kinderen gekocht en veel plezier van gehad. Evenals de skeelers.

Enige is dat er bij ons in de buurt geen winkel zit (Flevopolder) en we dus vaak naar Apeldoorn gaan.

Afgelopen meivakantie in Berlijn de Decathlon bezocht en die is echt GROOT!!! Aankomende zomervakantie naar Frankrijk, verheug mij er nu al op :j

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:46

brittien schreef:
siskeh schreef:

Mag ik vragen wat jij er niet zo fijn aan vond? :o Ik zit een beetje te twijfelen of ik hem ga aanschaffen :)

De stof vond ik mwah, de andere rijbroek mooier, en daarvan had ik nou niet het gevoel dat dit veel "koeler" was dan wat ik al had.
Maar Decatlon is makkelijk, gewoon bestellen, en als het niet bevalt de hele zooi weer terug sturen :Y)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:49

Hoi! Ik heb nu mijn skates bij de Decathlon gekocht!

En ik ben even benieuwd, heeft iemand ervaring met de leren paardrijlaarzen, die van 150,- ?

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:52

Die heb ik, de bruine. Super fijne laarzen, niet te zwaar en zitten super.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:01

haffiefreak schreef:
Vraagje, hoe vallen de damesrijbroeken en de leggings?
Bij mij zijn de pijpen altijd te lang. En zit er klitteband bij de enkels?

Rijbroeken blijven na intensief gebruik mooi. Ik heb nog geen naden los of dergelijke! Mijn Pikeur die 4 keer zovee kost was na enkele maanden al beschadigd!

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:11

Oh man. Wat koop ik er niet.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:21

Binnenkort ga ik weer . Ik heb sinds vandaag een bruine dressuur zadel en daar hoort natuurlijk een bruine hoofdstel bij. En ook de teugels moeten bruin zijn ga er ook nieuwe bruine beugelriemen halen daar.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:27

lieke2 schreef:
Weissjee schreef:

Ben wel benieuwd naar welke tent jullie hebben? En welke tafel en slaapzak? En waar hebben jullie gekampeerd?

Onze slaapzak hebben ze niet meer.
We hebben een oudere versie van deze tent zonder de black and fresh. Dat kleine stukje voor de slaapkabine is heel fijn voor schoenen. We waren op vakantie in Zweden, Noorwegen en Denemarken :)
https://www.decathlon.nl/p/pop-up-tent- ... p-X8492484

En deze tafel hebben we. Zou voor 4 personen moeten zijn maar ik vind hem meer voor 2 personen.
https://www.decathlon.nl/p/vouwtafel-vo ... mc=8387454

_classic schreef:
Weissjee schreef:

Dankjewel! Tent, luchtbed, slaapzakken en stoelen hebben we al. Ik zat meer voor wat kleine spullen als lampjes enzo te kijken en misschien handige musthaves waar ik zelf zo 1 2 3 niet aan denk :')

Wat voor lampen hebben jullie gehaald?

Wij hadden deze lampen mee. We hebben ze niet echt gebruikt. We hadden niet nagedacht dat het niet echt donker werd in de zomer in Scandinavie :'). Dus hadden ze niet nodig.
Deze hadden we gekocht voor in de tent of met wandelen.
https://www.decathlon.nl/p/verlichtings ... mc=8300639
En deze hadsen we voor op tafel bedacht.
https://www.decathlon.nl/p/kampeerlamp- ... 38&c=BLAUW

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:29

OK, aangezien blijkbaar iedereen meerdaagse tochten rijdt met die legging ben ik overtuigd. Ik heb hem ook besteld voor de hete dagen. Ik weet niet of jullie ergens een procentje kunnen vangen voor de reclame? :+

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:43

Hahaha, was dat maar waar

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:57

Heeft iemand ook een witte rijbroek van de Decathlon? Die met een grip zit.
Hoe zit deze? En schijnt deze ook door? Dat is vaak een probleem met witte rijbroeken ;)