Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Picasso schreef:Prima!
Hoop ook dat ze eens terug gaan lezen hoeveel topics van TS al op deze manier zijn verlopen. Dit is toch niet normaal? Absurd....
Goof schreef:Picasso schreef:Prima!
Hoop ook dat ze eens terug gaan lezen hoeveel topics van TS al op deze manier zijn verlopen. Dit is toch niet normaal? Absurd....
TS is onwetend en onervaren, op zich is het heel goed dat ze veel vragen stelt, ze had ook zelf alles kunnen proberen en schade aan kunnen richten aan de pony. Vragen = goed.
Ook ik verbaas me vaak over wat er gebeurt in haar topics, ik vind bepaalde situaties ook echt onbegrijpelijk, maar het feit is dat TS sowieso door gaat met haar hobby en haar paard(en), dus ze heeft er meer aan dat mensen haar antwoorden en advies geven (al doet ze er niet altijd iets mee) dan dat ze wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat.
Art_Ificious schreef:En als ik jullie zo hoor zou ik dus nu meteen een zadel moeten aanschaffen en gaan rijden met harley.
Nu wil ik al eens wachten en dan is het ook niet goed.
Zooo tegenstrijdig zijn jullie dus.
Dit is hoe het overkomt bij mij.
Art_Ificious schreef:Misschien logt het aan hoz jullie reageren dat jet altojd zo loopt?
Lees nou de allereerste reactie van het topic. Niet bepaald vriendelijk of behulpzaam.
Zo werk je deze resultaten zelf in de hand.
Bon ik heb van een wzl vriendelibke bokker antwoord gekrzgen op mijn vraag dus o tstip ik me op dit topic. Goef ik jullie gezeik niet meer te lezen.
Art_Ificious schreef:Geen afstamming op papier maar zijn moeder had wel een stamboom.
Sowieso verkoop ik hem niet.
Daarnaast weet ik zeer goed dat een zadelmaker het beste is. Maar ik kende tot voor kort geen goede. En zelfs van de goede lees ik soms ook negatieve revieuws. Maar ach kan niet altijd goed gaan.
Maar dit topic opende ik omdat ik zo veel diverse liggingen zie op stal. Zn dat bracht me in de war omdat toch elk paard netjes loopt.
Art_Ificious schreef:Geen afstamming op papier maar zijn moeder had wel een stamboom.
Sowieso verkoop ik hem niet.
Daarnaast weet ik zeer goed dat een zadelmaker het beste is. Maar ik kende tot voor kort geen goede. En zelfs van de goede lees ik soms ook negatieve revieuws. Maar ach kan niet altijd goed gaan.
Maar dit topic opende ik omdat ik zo veel diverse liggingen zie op stal. Zn dat bracht me in de war omdat toch elk paard netjes loopt.
Goof schreef:TS; je betaalt 100 euro per maand voor een paard waar je alles mee mag, maar waar je in de praktijk enkel wat mee knuffelt en wandelt. Dat is een duur geintje.
Bedenk je dat als je er 15 maanden mee bezig bent (dus ruim een jaar) je al 1500 euro hebt uitgegeven. Dat is de vraagprijs voor dit paard. Is ze dan ook van jou na 15 maanden? Of blijf je daarna door betalen? Of wordt ze daarna alsnog voor 1500 euro verkocht aan een ander? Die eigenaar is slim, heel slim, die verdient goed. Hij heeft er geen omkijken naar. Het paard verdient zichzelf.
Denk daar eens over na.
Als je die 100 euro per maand opspaart heb je over een half jaar of een jaar heel veel geld erbij. Die kan je echt heel goed investeren in een zadel of andere benodigdheden voor Harley.
Ik ben overigens wel van mening dat je voor 500 euro een heel prima (2ehands) zadel moet kunnen kopen. Laat het alleen goed checken voordat je het in gebruik neemt.