Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:In principe wel, hangt er alleen vanaf hoeveel spieren er missen...
Ik denk dat boomloos een goede tussenoplossing is, als je toch een boomzadel wilt, als je paard spier atrofie heeft. De spieren kunnen makkelijker groeien en je bent minder kosten kwijt aan een zadelmaker die elke zoveel maanden langs moet komen om de boom aan de voorzijde te verbreden.
Buitenzinnig schreef:Darkchrystal, vast wel, kwestie van de maten bekijken en dekjes opmeten. De meeste mensen willen toch een dekje die er mooi onder past, in dezelfde stijl (bij de Christ dan)
darkadia schreef:Ja ik heb de Unica pads gehad (rood en blauw). Inlages die erin zaten vond ik te dik (bijna 2cm), maar met eigen inlages prima pad. Synthetische fleecevoering, wel mooi zacht. Helaas waren ze voor mijn maat 1 zadel en paard met korte rug te lang. Heb ze verkocht aan iemand met een Cherokee maat 2 en zij is er blij mee!
Buitenzinnig schreef:Ligt eraan hoe dik je het doet.. Als het teveel wordt past het klittenband niet meer.
Maar waarom zou je dat allemaal willen?