Leuk hoofdstel TS. De Sidepull met die vogels...heel gaaf!
Mag ik vragen welke dikte het leer heeft. Wil misschien ook eens en hoofdstel zelf maken met tooling, maar ben niet zeker of het leer dat ik nu besteld heb dik genoeg is.
Youri123
Geplaatst: 30-04-17 20:16
Wat mooi!
Waar heeft u u leer gekocht? En hoe naait u het leer? En wat voor lederverf gebruikt u?
KatooG
Geplaatst: 01-05-17 12:49
*scroll, scroll, scroll naar de foto's* ah een schets, cool zeg! *scroll, scroll, scroll naar het eindresultaat* whaaaat! Zo mooi, de combinatie van de kleur van het leer met het blauw van de ijsvogels is gewoon schitterend!
Tekenen en schilderen is één vak, daar heb je talent voor maar dat weet je waarschijnlijk al, maar om dat nu zo over te zetten op leer is een ander verhaal. Eerste keer, nooit gedaan, weinig tools en uit de losse pols en dan schud je even zo'n prachtig uit je mauw, echt talent hoor!
PanamaD
Geplaatst: 01-05-17 13:00
Ik volg je op facebook ts, komen zulke mooie kunstwerken voorbij! De blauwe vogel blijft mijn favoriet!
Youri123 schreef:
Wat mooi!
Waar heeft u u leer gekocht? En hoe naait u het leer? En wat voor lederverf gebruikt u?
Wat brutaal om zo te vragen.
hoefijzer
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-17 11:04
Ik krijg in een keer een berichtje dat er weer gereageerd is in de topic. Ik vind het heel leuk dat mensen nog steeds zo enthousiast worden van dit project, maar het topic lag al meer dan een jaar stil. Maar wel bedankt voor alle leuke reacties weer!
Ik maak nog steeds leerwerk, het meeste daarvan is te zien op mijn facebook en instagram. (zie onderschrift) En daarnaast ben ik zoals het er nu naar uit ziet ook op Paarden van de Zon met werk.
Als mensen het leuk vinden wil ik best binnenkort weer wat meer op Bokt laten zien, maar dan open ik daarvoor een nieuw topic.
Voor vragen mag je me altijd een berichtje sturen, maar lees vooral ook even het topic door en google. Daar is eigenlijk alles al wel te vinden wat je moet weten.
Hier ook zeker interesse in meer topics! Zo leuk om te zien/volgen, prachtig werk maak je.
idefix4
Geplaatst: 04-05-17 10:50
Ik heb 2 halve maans messen. Ik heb een atelier met bijna alle benodigde werkgereedschappen. Die zijn er in 100 kwaliteiten. Wat voor verf heb je gebruikt? Blijft dat goed zitten? Dat vind ik wel heel gaaf. Ik kan ook behoorlijk goed tekenen.
Mijn favo mes is een dixon kwartsmes. Die kan je helaas niet meer van hen kopen, alleen 2e hands. Ze bestaan niet meer. Osborne is ook goed bekend. Ik heb ook messen uit Amerika gezien. Om van te kwijlen, zo scherp. Die mag je zelf niet bijhouden, moet je opsturen om te slijpen, dat vind ik dan weer een nadeel.