Ligt dit zadel goed?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:21

TS je woont dus in België? Waar precies?
Als je een second opinion zou willen ik heb zelf 3 DAs die ik gebruik voor verschillende dingen dus kan je altijd gegevens doorgeven mocht je nog een DA willen raadplegen. Achter 2 weken komt mijn paard terug van training en wordt het zadel goed gepast dat ik voor hem gekocht heb. Ik kan je haar gegevens wel even sturen als je wilt? Ik zit in regio Lanaken.

Ik denk dat TS zich een beetje aangevallen voelt, ze zal heus goed voor haar paard(en) zorgen. Ze is 15, wat ze ook al aangegeven heeft. Misschien moeten jullie niet zo hard blijven doordrammen. TS vraagt voor raad en krijgt deze ook maar ik kan me goed voorstellen dat ze zich wat overvallen kan voelen. Tieners gaan er anders mee om dan wij volwassenen ;) Zoe vooral jij, sorry dat ik het zeg maar ik vind je erg kinderachtig bot reageren, wat heeft TS daar aan? Je ziet dat jouw opmerkingen averechts werken... Stop er dan mee? Ik snap ook dat het frustrerend is als mensen een topic openen en dan geen advies aannemen maar ik denk dat TS zich gewoon overvallen voelt. Dit soort reacties voegen dan weinig waarde toe als je begint over stokrijden. Sorry, maar waar gaat dit nog over dan? :n

TS ik vind ook dat je zadel wat lang lijkt te ogen. Misschien kun je eens een betere zijwaartse foto plaatsen van paard met zadel? Eventueel met het andere paard waar het zadel voor is? Want ik heb nu ook een zadel gekocht en ik laat er ook iemand naar kijken mede omdat ik als western ruiter niet zo veel verstand heb van m'n vzh zadel. Beter dan een pijnlijke rug. En ik geloof best dat jullie bezig zijn je nieuwe paardje te laten opknappen, dat is prima hoor :j En het zadelpassen is echt niet zo heel duur, dus daar hoef je het niet voor te laten. Ik heb een tweedehands Stubben gekocht trouwens, was ook niet zo duur. Moet denkelijk wel wat worden aangepast qua vulling van de kussens maar als dit zadel van jou niet past zul je best wel een fijn vervangend zadel kunnen vinden, wie weet weet je zadelpasser wel iets voor je?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:21

Ik heb nog steeds moeite met dit te geloven. Je komt hier om advies vragen, dat krijg je, dan verwerp je alle tips, weet je alles beter en verander je je verhaal wel 101 keer, en wanneer je in het nauw wordt gedreven kom je af met het "Belgisch Kampioen" verhaal. Je geloofwaardigheid ben je inderdaad al enkele pagina's geleden verloren, je kan het de mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet meer geloven na deze hele cinema.

Jarmo

Re: Ligt dit zadel goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:22

Geef je je paard ook groentesoep als hij ziek is?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:23

chimello schreef:
TS je woont dus in België? Waar precies?
Als je een second opinion zou willen ik heb zelf 3 DAs die ik gebruik voor verschillende dingen dus kan je altijd gegevens doorgeven mocht je nog een DA willen raadplegen. Achter 2 weken komt mijn paard terug van training en wordt het zadel goed gepast dat ik voor hem gekocht heb. Ik kan je haar gegevens wel even sturen als je wilt? Ik zit in regio Lanaken.

Ik denk dat TS zich een beetje aangevallen voelt, ze zal heus goed voor haar paard(en) zorgen. Ze is 15, wat ze ook al aangegeven heeft. Misschien moeten jullie niet zo hard blijven doordrammen. TS vraagt voor raad en krijgt deze ook maar ik kan me goed voorstellen dat ze zich wat overvallen kan voelen. Tieners gaan er anders mee om dan wij volwassenen ;) Zoe vooral jij, sorry dat ik het zeg maar ik vind je erg kinderachtig bot reageren, wat heeft TS daar aan? Je ziet dat jouw opmerkingen averechts werken... Stop er dan mee? Ik snap ook dat het frustrerend is als mensen een topic openen en dan geen advies aannemen maar ik denk dat TS zich gewoon overvallen voelt. Dit soort reacties voegen dan weinig waarde toe als je begint over stokrijden. Sorry, maar waar gaat dit nog over dan? :n

TS ik vind ook dat je zadel wat lang lijkt te ogen. Misschien kun je eens een betere zijwaartse foto plaatsen van paard met zadel? Eventueel met het andere paard waar het zadel voor is? Want ik heb nu ook een zadel gekocht en ik laat er ook iemand naar kijken mede omdat ik als western ruiter niet zo veel verstand heb van m'n vzh zadel. Beter dan een pijnlijke rug. En ik geloof best dat jullie bezig zijn je nieuwe paardje te laten opknappen, dat is prima hoor :j En het zadelpassen is echt niet zo heel duur, dus daar hoef je het niet voor te laten. Ik heb een tweedehands Stubben gekocht trouwens, was ook niet zo duur. Moet denkelijk wel wat worden aangepast qua vulling van de kussens maar als dit zadel van jou niet past zul je best wel een fijn vervangend zadel kunnen vinden, wie weet weet je zadelpasser wel iets voor je?

weet je, ik geloof niet eens meer dat TS werkelijk ene paard heeft. lees haar andere topic eens bij. Het kind liegt gewoon alles bij elkaar.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:24

Jemig mensen...zullen we wat meer respect hebben voor elkaar??
Er is al zoveel haat en neid in de wereld!!!!

Maliboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:24

Ts heeft in deze 8 pagina's al minstens 5 keer haar verhaal verdraait dat is wat er aan de hand is.

Dan ben je in mijn ogen niet serieus sorry.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:25

Op facebook bestaat ze echt.
Maar niets over dit paard.
Is hij niet goed genoeg?
Jammer juist zulke opknapper is leuk om te volgen :)

En instructie ziet toch ook wel dat het zadel groot is?

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:25

Chimello, je hebt gelijk en ik wil het best aan nemen maar niet wanneer mensen zeggen dat ik me paard mishandel.. Totale onzin wij hebepben dit paard juist hier opgevangen omdat het er slecht san toe was zoals je op de foto ziet. Zadel passer is geweest de volgende keer maak ik zeker een foto vanaf de zijkant is misschien beter.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:25

Jolliegirl schreef:

Dit is gewoon ene vakantie penny die zich verveeld. Kind lacht zich ziek met onze reacties. Dus we doen haar ene plezier door haar te vermaken ;)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:26

Zoe_97 schreef:
Jolliegirl schreef:

Dit is gewoon ene vakantie penny die zich verveeld. Kind lacht zich ziek met onze reacties. Dus we doen haar ene plezier door haar te vermaken ;)

Nee. Jullie doen gemeen tegen iemand die misschien niet zo eerlijk is.

Grow up!! Doe volwassen.
Je gaat toch niet voor de lol iemand afkatten... Komop zeg.. Stelletje kleuters....

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:27

Ik een Penny? Wow daarom betalen ze me ook voor het rijden van paarden.. Groot gelijk.. Wat meerdere al zeiden respect. Ik geloof niet dat jij zoveel ouder bent Zoë

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:28

Oef sorry, wil me er eigenlijk niet mee bemoeien. Maar Zoe_97, ik zie jou vaker in dit soort topics en je valt me altijd op. Zeker als een topic uit de hand begint te lopen. Ik vind je op dit moment ook niet respectvol reageren :n

Maar daar gaat het niet om. Het verhaal van TS is inderdaad wat vreemd, ik snap het ook niet echt. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar een nieuw topic over zeg een week, met duidelijkere informatie etc :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:29

Ts, hier zeg je dat je van Belgie bent? In een ander topic geef je aan in Breda te wonen.
Waar woon je? Wellicht zijn er mensen met goed advies of zadelkennis die langs kunnen komen.

Voor je verder rijd op dit dier, laat m alsjeblieft een kilo of 100 aankomen...

Zoe_97

XGabyvkeulen schreef:
Ik een Penny? Wow daarom betalen ze me ook voor het rijden van paarden.. Groot gelijk.. Wat meerdere al zeiden respect. Ik geloof niet dat jij zoveel ouder bent Zoë

Ik ben 18 en dat heeft hier geen ding.
Je veranderd je verhaal 100 maal (wat dus liegen si) en tips zijn allemaal slecht. Dat komt toch echt over als iemand die zich verveeld en zich wilt amuzeren

Selina

De zadel waar het wel op past, die merrie, is dat die welsh x arabier?
Als het voor dit paardje te lang is, dan waarschijnlijk ook voor die.

Maliboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:30

Lieve schat wat doe jij op bokt met simpele vragen als je alles al zo goed weet en kan? Dan is dat toch ook helemaal nergens voor nodig?

Ik heb best respect voor iemand maar als je al 10 keer je verhaal verdraait hebt vraag ik me af waar je mee bezig bent.

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:32

Ik zal alles ophelderen... Vraag wat je wilt weten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:32

maajjkee schreef:
Lieve schat wat doe jij op bokt met simpele vragen als je alles al zo goed weet en kan? Dan is dat toch ook helemaal nergens voor nodig?

Ik heb best respect voor iemand maar als je al 10 keer je verhaal verdraait hebt vraag ik me af waar je mee bezig bent.

amen, jij verwoord iets handiger wat ik ook bedoel

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:33

XGabyvkeulen schreef:
Ik zal alles ophelderen... Vraag wat je wilt weten

Selina schreef:
De zadel waar het wel op past, die merrie, is dat die welsh x arabier?
Als het voor dit paardje te lang is, dan waarschijnlijk ook voor die.

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 17:33

Selina ik rijd eigenlijk niet echt met een zadel op dat paard. Afentoe wel alleen daar is al iemand bij geweest.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:34

Zoe_97 : ik denk dat je ouders snel een opvoedcursus moeten volgen.. ik ben zelf 19 maar no way dat ik zo hoog van m'n toren zou blazen tegenover iemand,respect is ver te zoeken.. dit zie je aan je antwoorden is verschillende topics.
Is het niet beter dat jij je even terug trekt en je puberfase in je kamer doorstaat ipv op het internet?

TS: Excuses voor mijn botte antwoorden, je bent wie je zegt te zijn ook met deze hengst.
Je hebt er goed aan gedaan om dit paard op te vangen en een nieuwe thuis te geven die hij/zij verdiend..
bokt onthoud goed dingen en je kunt hier alles nalezen dus zou je wel aan je woord houden ipv heel de tijd te veranderen van verhaal.
Je paard mag bijkomen, dit zal ongetwijfeld gebeuren maar een goed passend zadel is echt nodig.
Je kussens liggen op het zadel ipv om het zadel.

[HAR] waarom die zadels zo ver naar voren?
Kijk naar de post van Starbreeze (foto met eskadrondekje), een heel ander zicht dan jouw zadel. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:35

Ben ik de enige die er niks meer van snapt?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:37

LauLauu schreef:
Zoe_97 : ik denk dat je ouders snel een opvoedcursus moeten volgen.. ik ben zelf 19 maar no way dat ik zo hoog van m'n toren zou blazen tegenover iemand,respect is ver te zoeken.. dit zie je aan je antwoorden is verschillende topics.
Is het niet beter dat jij je even terug trekt en je puberfase in je kamer doorstaat ipv op het internet?

TS: Excuses voor mijn botte antwoorden, je bent wie je zegt te zijn ook met deze hengst.
Je hebt er goed aan gedaan om dit paard op te vangen en een nieuwe thuis te geven die hij/zij verdiend..
bokt onthoud goed dingen en je kunt hier alles nalezen dus zou je wel aan je woord houden ipv heel de tijd te veranderen van verhaal.
Je paard mag bijkomen, dit zal ongetwijfeld gebeuren maar een goed passend zadel is echt nodig.
Je kussens liggen op het zadel ipv om het zadel.

[HAR] waarom die zadels zo ver naar voren?
Kijk naar de post van Starbreeze (foto met eskadrondekje), een heel ander zicht dan jouw zadel. :)

kun je niet persoonlijk worden aub? jij weet niets van mij en ik ben hier altijd eerlijk. ik kan niet tegen oneerlijke mensen, of mensen die dieren onrecht aandoen (op ene mager paard met een totaal niet passend zadel rijden valt daar ook onder).
En houdt aub je mond over mijn ouders, jij weet niets van mijn thuissituatie, en ja nu reageer ik scherp als je me persoonlijk aanvalt...

Maliboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:37

nee ik snap er ook geen klap meer van dus je bent niet enige..

EvelienKiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:38

Dit is online pesten. Ik tip een moderator.