maria1991 schreef:Ben benieuwd hoe jullie de zadels gaan ervaren, over Ali persoonlijk lees ik zo ver nog geen negatieve berichten. Top vent. Weet een van jullie wat er wordt gerekend voor een zadel opvullen / aanpassen?
Ik heb dus zelf geen Sella zadel en in die zin ook geen klant eigenlijk maar m'n zadel moest in de kerstvakantie echt dringend gedaan worden. Hij stond de dag erna op de stoep (hulde

ThaliaV schreef:Heeft er iemand van jullie ervaring met de Sella Sterno singel?
Ik heb deze singel, heb hem zonder enig probleem bijna een maand uitgeprobeerd. Ben er super enthousiast over! Kan toeval zijn maar sinds deze singel gaat ie in draf met gemak van de grond en gaat zowel het uitstrekken als verzamelen makkelijker, plus dat hij na enkele weken met de singel stuk meer bovenin te rijden was. Hij heeft me ook persoonlijk garantie op het leer gegeven (had hiervoor een fairfax dus had geen zin in nog een debacle). Echter, de staleigenaren van waar ik sta hebben de singels voor meerdere paarden geprobeerd en het wisselt wel heel erg hoe paarden erop reageren, sommige helemaal niet, sommige reageren er super op en anderen gaan erdoor aan de haal ohz. Dus zou het zeker aanraden om te vragen of je de singel kan uitproberen.