Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
CK88 schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen TS maar ik had wel hetzelfde probleem als jou, wondjes op het been maar dit kwam omdat het paard niet tegen neopreen kon. Tijdje met bandages gereden vanwege de wondjes, maar de pezen werden echt te warm, en ik had wel bescherming nodig, jong paard die strijkte behoorlijk. Toen heb ik deze 'kousen' gekocht http://www.horze.nl/bandages/kentucky-t ... 19339.html en onder de peesbeschermers gebruikt, werkte super, wondjes gingen dicht en de benen waren mooi droog, nu heb ik de leren peesbeschermers met zacht lederen voering van Harry's horse bij agradi gekocht met 30% korting http://www.agradi.nl/harrys-horse-peesb ... n-full.htm
Voor die prijs kun je het nog een keer proberen, ook de strijklappen. Ik heb ze nog niet binnen, maar ben benieuwd!
Ik heb trouwens de premier equines ook, in bruin de BL1 super blij met deze set, voor slanke benen moet je wel maat S hebben, voor normale benen M en voor hele grote paarden (echt 1,80) of extreem grof beenwerk maat L. Ik ben er blij mee!
annelinnie schreef:Nog even een review over Zandona! Prima beschermers! Zitten goed, pasvorm is top en ze schuiven niet (ben er heel vaak mee door het water gegaloppeerd en niets geen last). Vergelijk bij het afdoen de benen met de achterbenen en ze zijn dan bijna gelijk. Voor heeft dan wel beschermers om gehad en achter niet. Toch denk ik niet dat dit het non plus ultra is omdat ik toch de pezen best warm vind. Ze zweten iig niet.
Capriootje schreef:Binnenkant heeft ook 'gaatjes' toch? Mijn eskadron en kentucky iig wel. Je voelt echt gaatjes in het neopreen zitten.
Welke maat heb jij besteld? Ik M, ben heel benieuwd. Kan niet wachten tot ze binnen zijn.
Capriootje schreef:Helaas gaat mijn zoektocht verder
De PE zijn alweer retour. De maat M was qua lengte perfect alleen kreeg ze alleen heeeel strak vast. Is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar zit nu met niks, ja hele goedkope die ik nog had liggen.. Dus er word een setje veredus aangepast, ander elastiek eraan zodat hij die wel past. En dan zoeken we verder. Mag van m'n osteopaat een setje NEW proberen, ben benieuwd.
MoniekV schreef:Capriootje schreef:Helaas gaat mijn zoektocht verder
De PE zijn alweer retour. De maat M was qua lengte perfect alleen kreeg ze alleen heeeel strak vast. Is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar zit nu met niks, ja hele goedkope die ik nog had liggen.. Dus er word een setje veredus aangepast, ander elastiek eraan zodat hij die wel past. En dan zoeken we verder. Mag van m'n osteopaat een setje NEW proberen, ben benieuwd.
Balen . Zandona al geprobeerd?