Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Doanique schreef:mirtedl schreef:Nouja doorhebben of niet. bokt kan er niets aan doen. hoe jammer dat ook is
Als TS eens gaat inzien dat we haar niet van haar plezier willen ontzien maar het beste voor haar pony willen dan kunnen wij er wel degelijk wat aan doen hoor. Maar ja, eigenwijs pubergedrag? Wie weet!
winnie70 schreef:Maar even; vinden jullie Niekje en haar Shet dan ook een No Go? Link: [RIJ-ITP] Eerste M1-punt met dressuurshet Bonfire!!
Al vind ik dat wel wat anders als Ts combi, niekje is heeft waarschijnlijk al een veel betere zelf balans en ervaring! En over of het goed is, als ze slim en op haar paardje let, zal ze al stoppen met rijden na de eerste reactie. Dat doet ze niet, zelf weten... Bokt heeft je wel gewaarschuwd!
Overigens snap ik niet dat moderators dit topic niet sluiten, ik bedoel, hoe offtopic gaat dit?!
Doanique schreef:Bonfire wordt op M niveau gereden, dus goed over de rug, op de loodlijn, die mevrouw zit haar pony niet in de weg.
Zoals ik dit hier lees kan TS vooral een beetje boscrossen met die pony, dus weggedrukte rug, niet in balans... Dat maakt gigantisch veel verschil.
Petrichor schreef:Waarom zeurt iedereen hier eigenlijk over de lengte van de TS terwijl het hele topic daar niet voor bedoeld is?
Doanique schreef:Petrichor schreef:Waarom zeurt iedereen hier eigenlijk over de lengte van de TS terwijl het hele topic daar niet voor bedoeld is?
De reden dat ik haar er op attend maak (ik vind mezelf namelijk niet zeuren) is omdat ik geef om het welzijn van haar pony. Weet niet wat de anderen hier doen maar ik gok hetzelfde.