Ik zie dat het hier al even rustig is, maar wilde toch een aanvulling doen op mijn verhaal over zadelgemak en een scheef nieuw zadel van een paar blz terug. Ik heb dit zadel nog terug kunnen brengen, en toen ook duidelijk aangegeven dat het zadel scheef was. Nu blijkt dat het zadel weer op marktplaats stond, te koop door iemand hier uit de buurt die na mij dit zadel had gekocht. Ik heb haar gevraagd naar het serienummer, en dit kwam helaas overeen. Zij heeft het zadel ook als goed gekocht, met het verhaal dat het zadel eerder verkocht was maar de ruiter toch niet in het zadel pastte. (Nu heb ik niet zon heel dikke kont, dus weet niet of er nog een derde partij is geweest, of dat ze mn kont te dik vond

) ook nog gekocht voor bijna het dubbele aan geld dan wat ze aan mij vroeg

ze heeft hier een maand mee gereden, totdat haar merrie bulten kreeg op de rug door het zadel. Helaas wil de verkoopster van zadelgemak van niks weten.. zij zit nu dus met en een paard die onder behandeling staat en een zadel waar ze niks mee kan.. (en die dus zowieso niet zo door word verkocht

)
Ik had al een slecht gevoel bij de praktijken van zadelgemak, maar dit is toch pure oplichting in mijn ogen! Hoop dat ik zo in elk geval mensen kan waarschuwen, en vwb zadelgemak zullen er nog wel verdere stappen worden ondernomen.